8. listopadu 2016

Barvy a oblečení v těhotenství

Tak si tady sedím a přemýšlím o oblečení. Myslím tím o oblečení na sebe. Jestli si koupím nějaký spešl těhotenský obleček, nebo to budu řešit věcma, které nosím běžně. Většinu věcí mám natahovacích, takže bych se s mimčem měla do hader nasoukat :o)

Nedávno jsem chodila po obchodech a koukala na těhotenské hadérky s tím, že si teda taky něco koupím, abych vypadala jako správná mamča :o) No ... buď jsem divná já nebo někdo jiný :o) ale v těch oblečkám jsem si připadala spíš jako postižená a ne jako těhotná :o) A taky mi ty barvy připadaly takové nějaké divné nebo já nevím :o)

Jsem tzv. podzimní typ (zérzavá) :o) takže si vybírám takové ty podzimní teplé syté barvy. Nemám ráda růžovou a takové ty bledule barvy. Když si nějakou takovou věc obleču, tak potom vypadám jako tři dny po smrti :o)))

Základ mého šatníku tvoří černá barva :o) Mám ráda černou barvu a cítím se v ní nejlíp...i duševně. Moje bývalá kolegyně prohlásila, že nemám pořád chodit v té černé barvě, že to není dobré pro miminko. To je možná pravda, i když na působení černé barvy na můj organismus mám jiný názor. Další z mých oblíbených barev je žlutá ... taková ta sytá, jako kukuřice :o) ... ne citrónová, tu opravdu nemusím. Chodím i v červené, oranžové, modré, tyrkysové, hnědé, zelené (khaki) atd....ale v černé se cítím nejlépe. Nabíjí mě energií :o) Kdo nemá rád černou tohle asi nepochopí :o)

Nakonec jsem zjistila, že si asi budu muset něco ušít, protože ty oblečky jsou fakt nějak divné :o) Velké břicho budu mít až v zimě, takže si musím ušít něco teplého a příjemného :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a přeji krásný den :)