8. listopadu 2016

Bolí mě prdel :o)

Už delší dobu jsem nenapsala nic do rubriky * PRO TĚHULKY a tak jsem se rozhodla, že napíšu o takovém zajímavém intimním tématu :o) nebojte psaní o sexu v těhotenství to nebude :o) i když, to třeba také jednou napíšu, ať je legrace :o)

Rozhodla jsem se napsat o bolení prdele :o))) je to zajímavé, protože jsem se s tím ještě nesetkala :o) Nehci psát o hemeroidech v těhotenství, ale o tom, že mě bolí kostrč a pánev u kostrče. Říkám tomu taky, že mě bolí ocas...je možné, že to je tím, že jsem v práci musela sedět a přece jen s tím břichem se už blbě sedí, ale ta kostrč mě bolí i teď když jsem doma. Docela mě zajímá jestli mě to po porodu přejde. Teď tvrdím, že než porodím, tak mi ta prdel upadne :o))) no uvidíme :o)

A ještě jedna zkušenost :o) Milé těhulky, pokud máte problém s již zmíněnými hemeroidy ;o) tak vyzkoušejte mastičku z kostivalu a kaštanu od firmy Naděje. Opravdu je super. Je to asi jediná mast, která obsahuje kostival a kaštan dohromady a ještě k tomu všemu neštípe :o) Až ji otevřete, tak se nelekněte. Jsou v ní takové cucky ... zřejmě pomleté kaštany. Já ji používám i na popáleniny, různé rány (samozřejmě, které nekrvácí) a na popraskané rty :o) Tuhle mastičku si můžete koupit také v lékárnách (teda pokud jsou dobře zásobené) a nebo v bylinkových obchodech.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a přeji krásný den :)