6. listopadu 2016

Čaj na otěhotnění

  • 2 lžíce květ heřmánku
  • 2 lžíce nať dobromysli
  • 1 lžíce květ slézu
  • 3 lžíce plod šípku
  • 2 lžíce květ řebříčku
  • 4 lžíce list nebo nať meduňky

Pít 2x denně (před snídaní a před usnutím). Může se osladit. Míchat ve směru hodinových ručiček. Užívat max. 3 týdny a pak si dát 1-2 týdenní přestávku. Týdenní přestávku si dejte nejlépe, když očekáváte další menstruaci a pak v užívání pokračujte. Takže koukněte do kalendáře a pití čaje si naplánujte podle svého menstruačního cyklu. To je ideální :o) Užívejte 1 lžíci směsi na velký hrnek nebo 1 lžičku směsi na malý hrníček.

Heřmánek - uvolňuje křeče, působí protizánětlivě, dezinfekčně
Dobromysl - uklidňuje, působí dezinfekčně, působí protizánětlivě na sliznice, upravuje trávení
Sléz - protizánětlivý, na vředy (žaludeční, dvanáctníkové)
Šípek - celkové posílení organismu
Řebříček - uvolňuje křeče, tlumí krvácení, dezinfekční, mírně snižuje krevní tlak
Meduňka - uklidňující, posiluje centrální nervový systém, působí sedativně, uvolňuje křeče a napětí svalstva, na deprese, doporučuje se u lehčích forem neurastenií (duševní stav charakterizovaný emocionální a vegetativní labilitou, nadměrnou dráždivostí a vzrušivostí s následnou rychle nastupující únavností, poruchami spánku, bolestmi hlavy. Vyskytuje se u celé řady duševních a tělesných poruch. V psychiatrii je neurastenie pokládána za součást neurotické symptomatologie a za počáteční stadium řady psychóz. Hovorově se neurastenie označuje jako nervozita.) zkrátka pro ty kdo jsou na nervy :o)

Pokud zjistíte, že jste těhotné, tak tento čaj přestaňte pít. Řebříček v něm obsažený by mohl škodit vašemu miminku. Řebříček obsahuje jedovatý thujon. Proto byste měly být v užívání řebříčku maximálně opatrné ! Těhotné a kojící ženy sice mohou řebříček užívat, ale raději v menších dávkách (max. asi 125 ml čaje denně) !

Když jsem si tento čaj kdysi namíchala, tak jsem použila i Runovou magii. Na sklenici, ve které jsem měla čaj uskladněný jsem namalovala tmavě zelenou barvou runu Berkana. Tahle runa pomáhá v léčení ženských problémů a ženské neplodnosti.

Můžete použít i runu Pertho. Tato runa se používá při léčení nemocí genitálií a v souvislosti s rozením dětí.

Čaj jsem připravovala o Úplňku a celou dobu co jsem tento čaj připravovala (příprava směsi) jsem myslela na výsledek ... tedy na dítě, které bych chtěla mít. Říká se, že když vykonáte nějaký rituál, tak na něho máte zapomenout a nechat síly, ať pracují za vás. No ... bylo to dost těžké. Je to stejné jako když se někdo léta snaží o dítě a pak mu někdo řekne nemyslete na to. To se jaksi nedá, když kolem vás chodí těhotné ženské, poskakují malé děti a občas se vás někdo zeptá kdy nebo jestli vůbec budete mít děti. Je fakt, že párkrát se mi povedlo na to zapomenout. Je také fakt, že tenhle čaj jsem brala asi dva měsíce. Když jsem si pak říkala, že je to celé naprd, tak se stalo to co jsem si tolik přála :o) byla jsem těhotná :o) a čekala jsem Haničku.

Takže milé ženy, zkuste čajík. Možná se zadaří. Za vyzkoušení nic nedáte :o) Možná vám nepomůže, ale také neuškodí. A pokud máte rády kamínky, tak si můžete k tomuto čajíku pořídit i léčivý kámen s názvem Měsíční kámen (Adulár). Já ho nosila jako přívěsek na krku a jako náramek z malých zlomků. Pořídila jsem si tu světlou mléčnou variantu. Byl mi zkrátka víc sympatický :o) A pokud ho použijete, tak si pořiďte ten přírodní (na obrázku). Existuje i syntetický, ale ten bych si já osobně nepořídila. Myslím, že ten přírodní je lepší.

Ještě jsem si vzpomněla na jednu věc. Kdysi jsem četla, že sója a výrobky z ní zabraňují početí. Prý obsahuje nějaké hormony nebo látky jim podobné, které brání v otěhotnění. Mám alergii na kravské mléko a tak jsem kdysi pila sójové. Když jsem chtěla otěhotnět, tak jsem sojové mléko nahradila kozím nebo ovesným. Možná vám to milé ženy také pomůže. Takže zkuste a uvidíte. Mimoch. podobný článek o sóji a početí jsem četla také nedávno a opět tam psali, že není dobrá, když chcete počít dítě.

A ještě dodatek: kdysi jsem tenhle čajík poslala přítelkyni mého kamaráda. Potratila a pak se ji nedařilo otěhotnět. Vyzkoušela čaj a za nějaký čaj se ji narodil kluk :o)

Přeji hodně štěstí :o)