8. listopadu 2016

Fuj, to je puch! aneb vše mi smrdí!

Tak tohle téma je taky kapitola sama o sobě.

Určitě to znáte. Vše vám smrdí. Smrdí vám i to, co vám nikdy nesmrdělo :o) Čerstvá káva, gulášek apod. :o) A nebo vám smrdí vaše kolegyně....to taky znám a je to děs!

Tak na tyhle případy taky používám onu "Čuchací tyčinku" (najdete zde). Myslím, že taková tyčinka se hodí do každé kabelky :o) A když nic jiného nepomůže, tak utíkat pryč.

Stala se mi taková příhoda...

Spala jsem a v noci jsem se probudila. Zjistila jsem, že mi něco opravdu smrdí...ale hodně. No a zjistila jsem, že to je můj přítel :o) Podotýkám, že můj přítel se pravidelně před spaním sprchuje, ale v noci bylo vedro a on se zpotil a už to bylo. Nikdy mi to nevadilo, protože mi přítel voní i tak, ale teďka (v tomhle stavu) mi fakt smrděl... Furt jsem se kroutila, převalovala a otáčela na druhou stranu. Přítel se vzbudil a ptal se mě co pořád dělám a proč nespím. No nespím...protože tu je smrad. Nevěděla jsem jak mu to mám říct, protože mi fakt bylo trapně mu říct, ať se jde umýt, že mi prostě smrdí. Asi si všimnul jak se furt převaluju a tak se mě znova zeptal co je. No nakonec jsem mu to řekla, protože bych se nevyspala. Mě ho bylo líto (i když maminka říkala, že chlapa mi nesmí být líto...ale to je jiný příběh), ale fakt jsem musela říct, ať se jde umýt :o) Když přišel z koupelny, tak mi sdělil, že jsem ho měla kopnout a vyhnat ho do sprchy a ne se tak trápit :o)
Snad to se mnou těch 9 měsíců vydrží :o) Snad ano. Zatím mi je velkou oporou a já mu za to moc děkuju :o) ale je fakt, že co chtěl to má :o) Mimčo si taky moc přeje, tak to vydržet musí :o)

Pánové, vydržte to se svými drahými polovičkami a vyjděte jim vstříct...ony za to nemůžou :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a přeji krásný den :)