8. listopadu 2016

Je mi blbě, aneb ranní nevolnost

Já měla to štěstí, že mě ranní nevolnost zastihla až v druhém měsíci. Některé budoucí maminky prý blijí už od začátku těhotenství. Dojíždím do práce autobusem, takže jsem se děsila toho, že buď se pobliju v busu nebo budu muset vystoupit někde v poli a pak čekat na další busový spoj. Naštěstí to zvládám jakž takž.

Ségra a mé kolegyně v práci mi daly pár rad co a jak :o) Dokonce i jedna kolegyně, která dojížděla v těhotenství tím samým busem co já, mi sdělila, která byla její blicí zastávka :o) ta zastávka kde musela vystoupit a jít vše "vyhodit". Zatím jsem tuhle zastávku nevyužila, ale člověk nikdy neví :o)))

Takže tady je pár rad jak to jakž takž zvládat:

- Ráno se nasnídejde! - já vím, někdy to je těžké. Obzvlášť, když nejste zvyklé snídat. Znám to. Jídlo mi ráno roste v hubě a nejde rozžvýkat. Ale marná sláva....musíte! Naštěstí nejsem ta, která se vzbudí a už běží zvracet. Takže natlačím do sebe rohlík a slazený čaj (černý nebo mátový). Moje babička vždycky říkala mé sestře, že nejdůležitější je pít ráno slazený čaj. Že prý si mimčo bere energii, takže ji musíme dodat. Zatím mi tohle vychází a zvracela jsem jen jednou a to až v práci. Což bylo fajn, protože se mi nechtělo zvracet v busu. Samozřejmě, že mám s sebou i blicí pytlík, ale zatím jsem ho nevyužila. Přítel se mě ptal jestli ten pytlík nemám malý, tak jsem mu sdělila, že na ten čaj a rohlík to určitě stačí :o)

- Cesta busem - Vozím si s sebou čistou vodu. Z vodovodu. Žádné bublinky, žádné ochuceniny, žádné hnusy. A taky mám s sebou krabičku s piškotama. Chroupám si je cestou.

- Fuj to je puch! - každý víme jak to v busech chodí. Ne každý zná pojem mýdlo, zubní pasta apod. Občas se některá dáma navoní až přespříliš. V tom případě doporučuji "Čuchací tyčinku", o které jsem už psala v článku o migréně v těhotenství. V krizových situacích opravdu pomáhá :o) Koupíte ji v každé lékárně a není drahá (do 20,- Kč)

Takže takhle bojuju s ranní nevolností :o)

Teď mě trochu zlobí žaludek, protože ne vše mi sedne. Takže se nalévám čajem z malinového listí, heřmánkem, mátovým čajem a černým čajem. Občas mi pomůže i "černá voda" (tak říkám pepsi), protože si z ní fajn odbrknu. To taky není k zahození :o) a láduju se nastrouhanýma jablíčkama s cukrem, vločkovou polívkou a jinými lehkými jídly. Super je i vanilkový nanukáč nebo tvarohový Míša. Ten taky pomáhá...Jinak zatím to jde, takže uvidíme jak to bude pokračovat dál :o) Samozřejmě, že pokud to už jinak nezvládáte, tak se zeptejte vaší paní doktorky nebo doktora. Určitě vám pomohou. Se mnou to není až tak špatné, takže to řeším zatím takhle :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář :)