30. listopadu 2016

Kniha přání

Nedávno jsem dělala pořádek ve svých zápiscích, poznámkách, sešitech a jiných písemnostech a narazila jsem na jednu "knihu" ... no knihu, on to byl spíš zápisník, ve kterém bylo vše možné. Od receptů na jídlo až po weby, které by mě mohly zajímat. Taková směs všeho možného i nemožného. A v jedné části tohoto sešitu jsem narazila na kapitolu "Co si koupím". Je to už pár let co jsem tohle psala, takže nostalgie zapracovala a já jsem se při čtení mých dávných přání usmívala :o)

Kdysi to probíhalo tak, že když jsem měla v plánu něco si koupit, tak jsem si to do zápisníku napsala. Pokud jsem měla i obrázek té věci, tak jsem si ho do zápisníku vlepila. A když jsem si nějakou věc z tohoto seznamu koupila, tak jsem si ji odškrtla, protože už se mi to splnilo.

Začetla jsem se do svých dávných poznámek a začala odškrtávat. Nakonec jsem zjistila, že vše co jsem si do zápisníku napsala nebo nalepila, jsem si nakonec i pořídila (koupila nebo dostala).

Tento článek jsem schválně dala do Rituálů a kouzel, protože tenhle rituál nebo kouzlo opravdu funguje :o) Je to sice dlouhodobé kouzlo, tedy nesplní se hned (okamžitě, včera bylo pozdě), ale chce to nějaký čas (víc času). Nakonec se mi vše, co jsem si přála, splnilo. Takovou Knihu přání (seznam) měla i moje maminka. A také se ji vše, co v ní měla napsáno, splnilo.

Nedávno jsem si založila novou Knihu přání a zanedlouho se mi splnilo první přání, které jsem tam měla napsané. Občas se do téhle knihy kouknu a připomenu si co chci a jaká mám přání.

Takže pokud chcete zkusit něco podobného, tak zkuste. Třeba časem zjistíte, že jste si vaše vysněné věci koupili nebo jinak pořídili. Krádež se nepočítá :o) Do Knihy přání si můžete psát jakékoliv věci. Třeba dům, byt, PC, auto, notebook, hi-fi, DVD, koberec .... atd. Zkrátka jakoukoliv věc. A jestli najdete nějaký obrázek vaší vysněné věci nebo podobné věci (třeba z letáku nebo z časopisu), tak si ho do své Knihy přání nalepte. Bude to lepší :o) Ale přemýšlejte realisticky :o) Takový raketoplán vám asi nevýjde. I když, co vy víte :o) Třeba vyhrajete v loterii a nějaký vyřazený si pořídíte :o)

Takže, hodně štěstí :o)