21. listopadu 2016

Lady Rovena, aneb jak jsem přišla ke své přezdívce

Lady Rovena ... tuhle přezdívku mi dala moje maminka :o) moje maminka hraje v mém životě hodně velkou roli a já děkuji, že takovou maminku mám (tajně doufám, že budu stejná, ne-li lepší) :o) ... a děkuji, že mám to štěstí, že jsme se "poznaly" :o)

A jak moje přezdívka vznikla? To bylo někdy mezi lety 1989-1992, kdy jsem chodila na střední školu. Jedno víkendové odpoledne jsem ležela doma na gauči a koukala na TV, maminka přišla a pravila, že ležím jako kravský ocas na hnoji :o) a jsem jako hraběnka nebo jako Lady Rovena :o) a od té doby mi to zůstalo :o)))) Dokonce mi tak říkají i v práci, teda pokud mi neříkají čarovnica ... czarownica ... (to je v místním nářečí, tedy po našymu, čarodějnice). Pod touto přezdívkou "Lady Rovena" jsem i vystavovala v místní knihovně :o) Zkrátka jsem chtěla zůstat v utajení, kdyby moje výstavka byla totální propadák :o))) Naštěstí nebyl ... což bylo fajn :o)

Trochu jsem šmejdila na netu a našla jsem se i na Facebooku :o) ale to nejsem já, zas taková krasavice nejsem. Jak je vidět tak "moje jméno" je hodně populární a někdo už ho použil ... sákryš a to jsem myslela, že jsem výjimečná :o))) ... takže zase nic. Dokonce mě vyhledaly i nějaké ruské stránky....

A proč přímo Rovena? proč ne třeba Lady Black nebo Red :o) nebo podobně? Mám podobné příjmení...takže je to odvozené od mého příjmení ;o) přesněji rodného příjmení.

Ještě malý dodatek ... Lady Rovena není jméno, které používám při magii. Je to jen část mého jména. Každá čarodějnice nebo čaroděj prý mají mít jméno, které používají při magických rituálech a záleží jen na nich jestli své jméno prozradí ... já to raději neudělám ... třeba by toho někdo mohl zneužít :o)

Ještě bych měla napsat jak jsem přišla k té druhé části mého jména (tajné části) ... Kdysi když jsem byla malá, tak jsem si vymyslela kreslenou hrdinku :o) Byla něco jako Xena nebo tak podobně :o) Kreslila jsem komiksy, ve kterých byla hlavní postavou. Takže jméno mé kreslené hrdinky a Lady Rovena tvoří mé magické jméno :o)
Takže ani Lady Rowena, ani Lady Rawena, ale prostě a jednoduše Lady Rovena :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a přeji krásný den :)