25. listopadu 2016

Magické pomůcky: Zvonek

Zvonek je velmi starý nástroj, kterým se uvolňují vibrace. Záleží na jeho typu, ale i na tónu a materiálu, ze kterého je zhotovený. Je to ženský symbol, a tak se často používá k vzývání Bohyně. Cinkání odpuzuje zlé duchy, kletby a chrání před bouřkou. Probouzí pozitivní energii. Pokud je položený někde v bytě nebo ho máte pověšený u okna (zvonkohra), bude chránit vaši domácnost. "Hlas" zvonku by měl lahodit vašemu uchu.

Já jsem si nechala zvonek zhotovit na objednávku :o) Jednoho dne k nám do města zavítali kováři a zrovna tvořili zvonečky. Tak jsem jim řekla jak bych si představovala svůj zvonek a páni kováři mi ho udělali :o) A jak to dopadlo? To vidíte na obrázku. Chtěla jsem, aby nahoře byl symbol Bohyně ... tedy Měsíc (Luna), v mém případě půlměsíc. Má velmi pronikavý zvuk a doufám, že zlé síly odežene tam kam patří.
Lady Rovena