8. listopadu 2016

Bolí mě hlava, aneb migréna v těhotenství

Milé Těhulky,
pokud jste někdy trpěly nebo trpíte migrénama, tak vězte...ono to v těhotenství nepřejde.

Jé já se na to těšila, až bude míň záchvatů a nebo žádný. Všude to píšou :o) ... Těšila jsem se až si budu vesele užívat bez bolehlavu (tak říkám migréně). No tak si neužívám :o)

Záchvaty mám zatím stejně...jenže teď už nemůžu brát na to svoje léky. Svou migrénu jsem tak nějak zvládla už kdysi tím, že jsem trochu změnila jídelníček i způsob žití a bytí :o). Ale v těhotenství to opravdu nepřešlo :o)

Takže pokud mohu doporučit...lehnout a spát :o) Já nemůžu, chodím do práce :o)

Řeším to tak, že si dávám ohřívací láhev s horkou vodou na týl hlavy a čelo si namažu mastičkou "KOSMÍN - Při bolestech hlavy a migréně", občas čuchnu k čuchací tyčince a při opravdu velkém záchvatu si vezmu Paralen. Ten se může, ptala jsem se paní doktorky. Samozřejmě ho necpěte 3x denně každý den. Paralen jen v nejnutnějším případě. Mimoch. ohřívací láhev používám jen doma :o) i když bych mohla i v práci, tak jen doma, protože doma si můžu lehnout. Někdy si ji dávám i na obličej, protože občas mívám migrénu ve stylu "oko mi vypadává z hlavy a mozek leze ušima" ... jsem hrdým majitelem Migrény s aurou :o)))

Vysvětlivky :o)

Ohřívací láhev - nebo-li termofor. To je takový gumový nesmysl. Naplňte ji vařící vodou a aby vás nepopálila, tak ji zabalte do nějaké látky, pleny nebo ručníku. Občas se dají koupit na ni i obaly (futrálky) :o) Ta horká voda opravdu pomůže...teda aspoň mě pomáhá. Studenou ne.

KOSMÍN - vyrábí firma Aromatica. Ta mastička nemá chybu :o) a i když obsahuje levanduli, která mi smrdí, tak kupodivu při migréně mi nevadí...Příjemně chladí čelo a vůbec to je výrobek podle mě na Nobelovu cenu :o)

Čuchací tyčinka (Hap-či) Ta je taky k nezaplacení (migréna, rýma, když se vaše kolegyně zapomene umýt a podobné stavy) :o)))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a přeji krásný den :)