8. listopadu 2016

Miminka a náušnice pokrač.

Na svém blogu jsem psala o propichování oušek u miminek (článek ZDE). A včera ráno jsem si zapla TV a zrovna dávali Snídani s Novou. Jako host tam byla MUDr. Ludmila Bendová, která se věnuje Tradiční čínské medicíně (TČM). Samozřejmě mě to zaujalo, protože se o tuto tématiku také zajímám a tak jsem se jí na chatu zeptala na to, jak se dívá na propichování oušek u miminek.

má otázka:
Dobrý den, nedávno jsem na svém blogu rozebírala téma "miminka a náušnice". Jak se díváte na "propichování" uší z pohledu člověka, který se zabývá TČM? Já jsem zastánce toho, aby se nepropichovaly, právě kvůli drahám, které vedou v ušním boltci. Děkuji za odpověď

odpověď MUDr. Ludmily Bendové:
Také se domnívám, že je lépe uši nepropichovat a pokud tak nepíchat do aktivního tedy bolestivého bodu na lalůčku - vybrat místo, které není na tlak citlivé. Každý kov v organizmu jej nějakým způsobem ovlivňuje a na uchu je mikrosystém odrážející celé tělo takže jsem proti piercingu apod.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a přeji krásný den :)