8. listopadu 2016

Oslovování těhotných

Tak jsem se rozohnila v minulém článku (zde), že mě napadlo další téma, které v tomto období nesnáším ... tím obdobím myslím těhotenství (tedy požehnaný stav) :o)

Nesnáším, když mi někteří lidé říkají "mamčo", "mamino", "matko" nebo jiné podobné oslovení....jaká já jsem jejich matka?

Myslíte si, že těhotná žena automaticky ztrácí své jméno? nebo dokonce je vaše matka? Každá těhotná žena má své jméno a to, že je těhotná nic nemění. Není to ani vaše "mamča", "mamina" ani "matka". Matku snad máme každý svou a pokud svou neznáte, tak to je mi vás líto. Já budu matkou pro své dítě a ne pro vás.

Jestli mi doktoři řeknou "maminko", tak nebudu reagovat. Nevím jestli tohle familiérní oslovení má nějak těhotnou ženu uklidnit nebo pozitivně naladit, ale mě to akorát zvedne adrenalin v krvi.

V práci už jsem kolegům "vynadala" a sdělila jim, že své jméno mám a chci, aby mě oslovovali mým jménem.
Téda :o) asi mám dneska nějakou bojovou náladu nebo co :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a přeji krásný den :)