30. listopadu 2016

Rituál s devíti uzly a jmelím

Jako každý rok, tak i tento (buď na začátku nebo na konci předešlého roku) dělám rituál s devíti uzly a jmelím.
Nejlépe je tento rituál dělat při zimním slunovratu za úplňku. Jelikož tento (tedy spíš minulý rok) bylo na Yule novoluní, tak jsem si rituál nechala až na první úplněk po novém roce. A to bylo sice v pondělí, ale jelikož jde o rituál s přáními, tak jsem zvolila neděli 4.1.2015.

Tentokrát jsem nezvolila celé jmelí, ale jen kousky větviček. To proto, že celé jmelí už na konci roku vypadá trochu hnusně a podivně a kousky jsou přece jen více skladnější. Takže v konečné fázi jsem "otýpku" ze jmelí dala na svůj oltář.
Potřebujete:
  • kousky jmelí, nejlépe 9 kousků (já používám zelené, přírodní a zároveň darované. Darované jmelí má prý větší moc)
  • červenou stužku
Tento rituál můžete začít jako všechny vaše rituály. Např. vytvořením kruhu, pozdravením Bohů, Vesmíru nebo andělů. Záleží zcela na vás. Já kruh nevytvářím a vždy zdravím Vesmír.
Třikrát jsem omotala otýpku jmelí a pak jsem začala dělat 9 uzlů.
9 uzlů = 9 přání
Samozřejmě se soustředím a myslím na jednotlivá přání při zavazování jednotlivých uzlů (1 uzel = 1 přání). Tahle přání by se měla příští (nebo tento) rok vyplnit.
Jako první přání je vždy štěstí. Není to ani zdraví ani prachy…to víte, na Titanicu byli taky zdraví a bohatí…a jak dopadli :o) Další přání je zdraví a pak už si přeji různé věci. Nezapomeňte, že máte jen 9 přání (9 uzlů). Takže si pomyslete na nějaké přání a pak udělejte uzel. Až budete mít všech devět uzlů, tak zakončete rituál, např. poděkováním Bohům, Vesmíru nebo andělům nebo tak jak své rituály vždy končíte. No a pak jsem otýpku jmelí dala na oltář :)

Já uzly nerozvazuju (jako se rozvazuje v jiném podobném rituálu Wicca). Kouzlo by se tím zrušilo. Ovšem, je to jen na vás :)

A nezapomeňte "Pozor na to co si přeješ!" :o)