22. listopadu 2016

Runové kouzlo na peníze, aneb jak jsem si vyčarovala prachy :o)

Tady máte další kouzlo nebo rituál (jak je libo) z mé čarodějné kuchyně a samozřejmě je k tomu zase i troška povídání :o) Ještě chci "říct", že tento příběh a taky ten o zrušení smůly nepíšu proto, abych se nějak zviditelnila nebo ukázala jaká jsem dobrá čarodějnice a že všechno umím, všechno znám, všude jsem byla 2x, od všeho mám klíče a kde jsem nebyla tam se chystám :o) (do toho mám snad daleko), ale píšu ho proto, protože někteří lidé mi píšou, že se jim kouzla nebo rituály nedaří a tak je chci tímto trošku povzbudit, ať to tak rychle nevzdávají. Chce to asi víc trpělivosti a také víry v to, že se to povede. Zkrátka, nesmíte pochybovat.

Se zveřejěním tohoto kouzla nebo spíš se zveřejněním tohoto příběhu jsem docela váhala. Známe "naše lidi" a hlavně jejich povahu ... řeknou si "ty vogo, ona má prachy, to by mi mohla půjčit" ... mohu vás ubezpečit, že už nemohla :o) ty prachy už nemám, protože už jsou poslány do oběhu ... nebo-li už jsem je utratila :o) koupila jsem za ně zimní gumy na to naše přemisťovadlo, část padla na zaplacení účtů, na nakoupení dárků na Vánoce a taky jsem poslala pár DMSek :o) DMSky posílám vždycky, když se dorvu k nějaké větší částce :o) Je to takové menší poděkování za to, že se na mě usmálo štěstí. Přesně jako to přísloví

"Přej, bude ti přáno,
dej, bude ti dáno" :o)

i když u nás doma se to říká trošku jinak :o)
"Přej, bude ti přáno,
dej, dostaneš po tlamě" :o)

Musím říct, že při této zkušenosti, která nás s Rendou potkala se ukázaly zajímavé povahy některých lidí :o) Víc ani muk, detaily si nechám pro sebe :o) ... a teď co se vlastně událo ... :o)

S Rendou jsme měli trošku problémy s penězi a tak jsem z legrace řekla, že si nějaké ty prachy asi budu muset vyčarovat nebo co :o) Mám ráda runy a runová kouzla (už jsem je párkrát použila a musím říct, že fungují) a tak jsem se na runy obrátila i v tomto případě. Na některá runová kouzla používám runové karty, které si stavím na svůj malý stálý otlář u postele. Vždycky si vyberu určitou runovou kartu (určitou runu), pomocí které potřebuji vyřešit nějaký problém a tu umístím na oltář. Když chci, aby se něco množilo nebo narůstalo, tak ji na oltář umístím od Novu do Úplňku a když zase chci, aby něco ubývalo nebo mizelo, tak ji na oltář umístím od Úplňku do Novu. Samozřejmě si musím vždycky, když se na karty podívám, představit co má přibývat nebo ubývat. Teď mě asi "zastřelíte", ale já si bohužel přesně nepamatuji jaké karty jsem tam tehdy umístila :o) Umísťování karet jsem dělala víckrát a trvalo to trošku delší dobu. Jednou jsem dala na oltář jen jednu kartu Fehu.

a pak zase kombinaci těchto tří runových karet Sowulo, Fehu a Wunjo.

Za nějaký čas se mi zdál sen ... na sny hodně dám, protože mám občas, dalo by se říct, věštěcké sny a nebo takové, které mě na něco upozorňují ... a tehdy se mi zdálo o velkém pavoukovi, který mě chtěl kousnout. Já ho v tom snu přesvědčovala, ať to nedělá a ptala jsem se ho na jeho jméno. Ten pavouk mi odpověděl, že se jmenuje Lakšmí (Lakšmí je jméno indické bohyně, mimo jiné bohyně štěstí). Byl to takový hodně živý sen a tak jsem na něho celý den myslela. Nakonec jsem si řekla, že si z legrace vsadím Sportku. Tak jsem ji vsadila. Na tah se nikdy nedívám, ale poté co jsem si vzpomněla, že mám vsazeno (zapomněla jsem na to), koukla jsem se na net, že si zkontroluju jestli jsem nááááhodou nevyhrála :o) To co jsem tam viděla mi vyrazilo dech. Občas jsem vyhrála nějakou tu stovečku nebo i pět set, ale tuhle částku jsem opravdu nečekala. Nebyly to statisíce, ale "jen" pár desítek. Vždycky jsem chtěla vidět někoho kdo vyhraje ve Sportce větší částku no a teď jsem ho mohla vidět ... v zrcadle :o) ... za nějaký čas vyhrál i můj přítel :o) pár tisíc :o) Oba jsme z toho byli mimo :o)

Takže pokud chcete, tak toto runové kouzlo zkuste ... akorát s tou Sportkou už to bude těžší ... leda to zkusit v jíné loterii :o)

Takže malé shrnutí na skoro závěr:
Pokud vlastníte runové karty nebo runy a máte i stálý oltář, tak za přibývající Luny až Úplňku si dejte runu (runovou kartu) Fehu nebo kombinaci tří run (karet) Sowulo, Fehu a Wunjo na svůj stálý oltář.
Přeji vám hodně štěstí :o)

Musím říct, že po výhře jsem už toto kouzlo nezkoušela. Zkoušela jsem podobné, ale už nešlo o peníze. Zastávám názor, že už mi bylo přáno a dáno a že teď se nám vede, jak já říkám normálně, takže zatím nemám potřebu v tomto směru opět obtěžovat Vesmír a Bohy. Protože

"Kdo chce moc, nemá nic" a nebo "Vysraný, dva razy tratí" :o)

A taky si myslím, že to štěstí už asi nebude tak unavené, aby znovu sedlo na stejného vola a krávu :o)) Tehdy nám to s Rendou vytrhlo trn z paty a vyřešilo naše finanční problémy a já jsem moc ráda, že se to stalo. Moc zato děkuji ... jak Vesmíru, tak Bohům, ale také pavoukovi (pavoučici) Lakšmí, která se mi tehdy zdála :o) No a na její počest jsem toho malého bílého pavouka, který mi běhá v zápatí blogu (tam úplně dole), pojmenovala Lakšmí :o)
Ještě jednou děkuji :o)