8. listopadu 2016

Sahání na břicho

A už toho mám dost!
Zajímalo by mě, proč lidé mají tendenci sahat těhotným na břicho ... nesnáším to. Nevadí mi to od lidí z rodiny (moje maminka..tedy babička budoucího mimča, přítel...tedy otec mimča), ale proč mají tendenci sahat na těhotenské břicho cizí lidé?

To si myslíte, že těhotná ženská je nějaký veřejný majetek nebo co? Že ji to dělá dobře? Samozřejmě, že když už na břicho sáhnete, tak vám nevlepí jednu po tlamě, ale šťastná z toho určitě nebude a samotné je ji trapně cokoliv říct. Samozřejmě, že vám většinou neřekne "Ne", když se ji zeptáte jestli si můžete sáhnout. Pokud vám to sama nabídne, tak si klidně sahejte, ale jinak to, prosím nedělejte. Jak by se vám líbilo, kdyby vám někdo cizí sahal mezi nohy (dámy a pánové) nebo na prsa (dámy)? No možná pánům by se to líbilo, ale já bych to raději nezkoušela :o)

Tak respektujte soukromí těhotné ženy. Těhotná žena je také člověk...

A ještě jednou ... tak opravdu dám po tlamě! A bude klid!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a přeji krásný den :)