8. listopadu 2016

Těžká nuda? :o)

Tak jsem byla o uplynulém víkendu ve svém starém domově (u maminky) a s mamkou jsme seděly a debatily a mě napadlo co to mimčo v břichu celou dobu dělá? :o) Mamka se zase začala smát, protože mě zná a ví, že dotazy všeho druhu jsem měla už od dětství :o) že to bylo kolikrát o nervy vysvětlovat a odpovídat mi na ně :o)

No nezajímalo vás taky někdy co to mimčo celých 9 měsíců uvnitř v břichu dělá? :o))) I kdybych připustila, že je při "smyslech" poslední dva měsíce, ale víte jaká dlouhá doba to jsou ty dva měsíce? Zavření někde v nějakém "vaku" :o)) Mamka říkala, že si cucá palec...no dobře, cucání palce by mě bavilo tak 5 minut :o) připustím, že mimčo to baví dejme tomu hodinu :o) ale co ten zbytek dne? tož spí, trochu si "zacvičí" :o) já tomu říkám pochodí :o) jiní tomu říkají, že kope, ale i tak ... nebo že poslouchá co říkám a třeba i zpívám :o) no nevím, ale ty moje kecy to také není žádné terno :o))) ... zkrátka je to hodně zajímavé :o))) a člověk se stále diví jak to tak všechno v přírodě funguje :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a přeji krásný den :)