22. listopadu 2016

Zrušení smůly, aneb jak jsem vyčarovala rybu

Tenhle článek je trošku delší, protože se k tomuto kouzlu nebo rituálu pojí i příběh. Takže vydržte a určitě se dozvíte jak smůlu zrušit až si ho celý přečtete.

Pokud jde o magii, tak tu používám jen v "nutných" případech (zdraví, očista, posvěcení něčeho apod.) a nebo ... "hodím" nějaký ten malý rituálek na oslavu svátků Kola roku. Někdy magii používám dost často, tak nějak je potřeba, a někdy ji zase nechám spát delší dobu. Magii neprovozuji jen tak pro zábavu, abych zjistila jestli opravdu funguje (s takovými mágy nebo čarodějkami, kteří takto uvažují jsem se už také "setkala"). Tentokrát jsem magii použila z nutnosti. Renda je rybář. Rybařina ho baví, je to pro něho relax, je to asi něco takového jako je pro mě tvoření všeho druhu. No a minulý rok a začátek tohoto roku se mu vůbec nedařilo ... žádná ryba ... ani rybička ... ani pulec ... ne, že by pulce chytal, ale zkrátka se nedařilo ani omylem. A přitom ostatní rybáři tahali z vody jednu rybu za druhou. Prostě smůůůůla nejsmůůůlovatější. Mě už ho začínalo být líto, ikdyž mi maminka kladla na srdce, že chlapa mi nesmí být nikdy líto :o) ale to prostě nešlo. Byl naštvaný, že tam jen sedí a čučí (u rybníka) a nic, prostě neberou. Kupuje si kdejaké sračky pro ryby a ony prostě nic. A to mi věřte ... to co všechno těm rybám nakupoval, to by si mohl z fleku otevřít rybářský obchod. Ale dost už keců a teď jak to celé začalo.


Renda měl před narozeninami (minulý rok) a já mu z legrace koupila tričko s nápisem "Vášnivý rybář" a s obrázkem Pata a Mata jak loví ryby, ale místo vysněného kapra měli na háčku botu. Samozřejmě jsem mu k tomuhle třičku koupila i přáníčko se stejným obrázkem. Z mého pohledu to byl super dárek :o) takový vtipný :o) zkrátka takové dárky ráda dávám :o) Renda byl z trička nadšený a přáníčko se mu moc líbilo. Co nastalo pak, to by člověk nevěřil. To jsem tomu dala. Tady ta smůla začala. Od té doby ryb začalo ubývat a nakonec už nechytil nic ... ani toho pulce, o kterém jsem psala.
Nedávno mě "osvítilo" a rozhodla jsem se, že provedu rituál. Pokud jde o mnou vymyšlené rituály, tak mě prostě napadnou a neřeším proč a jak. Jen si ještě k nim vyhledám nějaké korespondence, pokud potřebuju, a pak čaruju. Dlouho jsem nad rituálem přemýšlela, protože chtít dárek zpět je trošku divné, ale marná sláva ... Rendovi jsem řekla, ať mi to tričko dá, že jsem mu tím dárkem asi přinesla smůlu a že si ho teda vemu já a dám mu svoje tričko, na kterém jsem měla vlastnoručně namalované rybičky a mušličky a různé a jiné mořské potvory. Že si to vyměníme. Souhlasil. Já to jeho tričko stejně nechtěla ... chtěla jsem ho zničit. Vyprala jsem ho a vyhodila. Proč jsem ho prala? Vlastně ani nevím, ale možná proto, aby ho voda očistila. Takže tričko bylo v čudu. No jo, ale i tak se mu v rybařině nedařilo. Za nějaký čas jsem při úklidu našla to přáníčko s Patem a Matem. Tak jsem se rozhodla, že ho spálím. Udělala jsem takový menší rituálek. Přáníčko jsem roztrhala na kousky a spálila. Nevím co to dělají teď za papír, ale spálit ho to byl teda problém :o) Přitom jsem prosila Vesmír, Bohyni i Boha, ať z Rendy sejmou smůlu. Popel jsem "poslala po vodě" ... tedy přesněji ... spláchla jsem ho do záchoda :o) Při couvající Luně jsem zapálila černou svíci, na kterou jsem vyryla runu Nauthiz a představovala si jak se Rendova smůla, potíže a překážky zmenšují společně s ubývající černou svící. Svíci jsem samozřejmě nechala dohořet.

Rendu jsem stále nutila, ať dál chodí na ryby, že určitě do měsíce nějaká bude ... třeba malá, ale bude (samozřejmě, že malé nebere, hází je zpátky, ale šlo mi o úlovek). Už to vypadalo bledě, protože se na rybařinu naštval, chtěl prodat pruty a všechno vyhodit, ale já to nevzdávala a pořád ho nutila :o) Už jsem byla hnusná a vyloženě ho na ryby vyhazovala ... ať vypadne :o)

A jak to všechno dopadlo? Třeba je to jen náhoda a třeba ne :o) ale přesně za jednu Lunu (jeden lunární měsíc) začal Renda opět nosit ryby domů :o))) a to si nedokážete představit jakou měl a má dobrou náladu :o) Už nemusí vysedávat hodiny u rybníka a nosit domů velké prd. Už tam sedí jen chvilku a nosí domů ryby. Nechodí tam často, ale kdykoli jde, tak donese :o)

ťuky, ťuky, ťuk ... dále :o)
raději to odklepu ... v tomhle jsem "trochu" pověrčivá :o)

Takže milí zlatí, nekupujte trička a přáníčka s takovými obrázky ... mohlo by se to vyplnit. A když už něco takového uděláte, tak nezapomeňte ... oheň ... voda ... zapálená černá svíce ... runa Nauthiz ... ubývající Luna ... a představa, že smůla odchází :o)