21. prosince 2016

Vítejte !!!

Můj milý Deníčku,
je právě tolik kolik je :) a já "otvírám" svůj druhý blog. Ten první byl krásný, byl se mnou 8 let, ale časem jsem zjistila, že tam nefunguje vše co bych tak nějak chtěla a tak jsem se přesídlila tady na Gůgla. Nový blog sice není plně funkční, ale řekla jsem si, že nějaké články už tu mám, a tak bych ho už mohla otevřít pro veřejnost (doteď byl utajený). Články jsou zatím bez obrázků (99%), ale snad ani to nebude vadit. Články budu ještě upravovat, přetahovat ze starého blogu, protože to není všechno a taky budu upravovat menu a jiné podobné věcičky. Hlavně pamatujte ... tento blog je prvotně určen pro mě, jako taková řekněme Kniha stínů nebo Čarodějná kniha :) to abych nemusela stále pátrat v paměti, v compu a všude jinde. Abych se mohla "připojit" odkudkoliv a kouknout se co a jak. Tak proč ho vlastně zveřejňuji? Protože, když se chci kouknout, musím být přihlášena na Googlu pod svým emilem, a to někdy nechci :) A když už je veřejný, tak se také můžete koukat :) Ale pamatujte, není zde písmo svaté a tak nemusíte věřit všemu ;) Raději si přečtěte Upozornění, abyste byli v obraze :) a také si nezapomeňte přelouskat Často kladené otázky ;)

Tak si ho užijte ... pátrejte a šmátrejte :) a hlavně nenadávejte, že to ještě pořádně nejede :)


Takže .... 

Vítejte v Jedové chýši Lady Roveny :)



a zároveň přeji krásný svátek Yule ... zimní slunovrat :)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář :)