16. března 2017

Konec světa, aneb Jak jsem se transformovala (a nebo taky ne) :)


Na svém starém blogu jsem našla další článek o konci světa (psala jsem ho 6.12.2012) a tady řeším jak jsem připravená na ten konec světa :) a pak následuje záznam "konce světa", který jsme měli prožít 12.12.2012, tak jsem se rozhodla, že si ho uložím i tady. Takže, pokud si chcete zavzpomínat, tak čtěte :) Třeba jste se už transformovali a ani o tom nevíte :)

Vážení a milí, zlatí a stříbrní, různí a jiní :o)

stále jsem upozorňována na jisté články na jistém blogu (však vy víte kde) jestli tomu věřím či ne, jestli teda fakt bude konec světa toho 21.12.2012 nebo nebude atd...Myslela jsem, že zde dám i odkazy na tyhle články, ale rozhodla jsem se, že je tady nakonec nedám... a proč? Kdo má zájem, tak ať si je najde. O mayském kalendáři, koncích světa a jiných koncích se toho napsalo a natočilo tolik, že je zbytečné zde něco dávat a krom toho se mi to nechce hledat :o)

A co já na to?
Články jsem prolítla a koukla na reakce. U některých jsem se chytala za hlavu a u některých se vyloženě smála :o) sorry, nemůžu za to :o) Docela mě fascinuje, že nejvíc vyšilují lidé, kteří jsou duchovně založení atd...a já nevím co všechno. Dobrý koment byl ten, jak jedna paní chtěla vysvětlovat svému dítěti, že bude konec světa atd. Pak se tam psalo o rozpadajících se plastech, o podivných úkazech na obloze, rudnoucím Slunci, o tom, že se lidem zdají sny o konci světa, že jim je divně a melancholicky nebo že jsou naopak na nervy, že mám někde běžet do přírody či co, sebrat deky a jídlo a hlavně doklady a prachy, že to pak bude důležité...chvílemi mi to všechno připadalo nějaké zmatené, až jsem z toho byla zmatená já :o) takže se mi to už pak ani nechtělo číst.


Každopádně si myslím, že už to nastalo...nedávno při stěhování se mi rozpadla plastová taška z Tesca...ale to bude asi tím, že byla z toho ekologického plastu či co a byla už tam hodně dlouho (ve skříni)...ale toho bordelu co z toho bylo, to byste nevěřili :o))) ani pozametat se to nedalo a musela jsem to povysavat.

Pokud jde o rudnoucí Slunce a oblohu...už jste se někdy dívali na oblohu? Tam je toho k vidění...rudé Slunce, krvavý Měsíc, rudá, žlutá, zelená, modrá i fialová obloha a dokonce i hvězdy... a občas i zatmění.

A jestli poběžím do přírody? Ale já přece jsem v přírodě...i to blbé město je příroda a pokud to nikdo tak nevnímá, tak je mi ho docela líto. Pokud nevidí nad sebou táhnoucí ptáky na jih, přilétající racky na jaře, nebo havrany na zimu, sýkorky v budce a nebo vrabce, holuby, kteří se nějak přemnožili, kavky co už nebydlí jen v Karviné-Novém Městě, ale už se rozšířily na všechny části města Karviná, kvetoucí stromy na jaře a v létě, barevné listí, žaludy a kaštany na podzim...tak jestli tohle člověk ve městě nevidí, tak je to smutné a v tom případě by si tu deku měl vzít a jít ven, aby trochu k té přírodě přičuchl...ale ne moc, pozor na inverzi :o) Já osobně s malou Haňulí, které je 2,5 roku, nikam do zimy nepoběžím a už vůbec nebudu někde mrznout pod dekou. Jinak...já mám dek docela dost...ráda šiju a fleecové deky jsou k tomu přímo stvořené...šila jsem z nich hračky pro Haňulku, oblečení pro ni, ale i pro sebe...dokonce těhotenský obleček jsem měla ušitý z deky :o) černééééé...to víte, asi jsem víc ta černá, temná než ta andílková, světlá :o)))

K dokladům a penězům ... doklady mám v kabelce, takže pokud se něco děje, drapnu kabelku a jsem v poho...to mám stejně nachystané, protože chodím do obchodu, teď nově jezdím autem :o) (jsem se musela pochlubit), občas chodím na úřady apod. takže tohle mám vždy připravené a taky třeba pro případ požáru se tohle hodí :o) Peníze ... no nevím, ale myslím si, že vybírat prachy z konta a škudlit je doma pod matrací asi taky nepomůže...když si představím nějaký apokalyptický scénář konce světa (jako v těch filmech), tak tam vždycky bylo důležité jídlo, pitná voda a... benzín či nafta. Kvůli tomuhle se lidé i zabíjeli. Mohu jen čekat na to, že se třeba zhroutí systém a třeba mi na konto přijde nějaký obnos peněz...i compy občas zblbnou :o)

Ještě tam byla debata o nějakých úkazech na obloze a halucinacích, výpadcích proudu, blesky, třesky plesky a já nevím co všechno. Kdyby to byla polární záře, tak by to bylo fajn :o) vždycky jsem ji chtěla vidět :o) Tenhle úkaz mě fascinuje. Můj mozek totiž tohle nepobírá. Ano, poučku o tom jak to vzniká jsem samozřejmě zaznamenala :o) ale celé tohle je prostě fascinující :o)

Na již zmiňovaném blogu byla debata o zásobách jídla a vody...Myslím, že jediný kdo z naší rodiny by přežil, je moje maminka :o) Ta má zásoby jak na 3.světovou...není to tím, že by byla hamižná nebo by musela všechno mít, ale ona je ze staré školy a nějaké ty zásoby vždy musí mít ... kdyby něco :o) ... no a já? myslím, že budou zásoby...ale bude to spíš tím, že budou svátky a tam jsou zásoby vždycky...čokoládky, cukroví ...lednička narvaná k prasknutí, špajz taky...tedy ne špajz, páč to nemám, ale skříňka na potraviny ta bude určitě plná...ono je to taky tím, že si chci svátky užít a ne někde lítat po obchodě a shánět chleba nebo mlíko. Jen doufám, že když teda nepůjde elektřina (to taky prorokují), že bude aspoň zima, aby se mi to jídlo nezkazilo...dám si ho na balkon :o) Nevím jak vy, ale já jsem, jak já říkám, postaršího vydání a dobře si pamatuju Vánoce za komančů...tedy před revolucí...tam vypínali elektřinu každou chvíli a nikoho to nepřekvapilo. Akorát se vždycky řeklo, že bude víc děcek :o) U nás v baráku (kam jsme se přestěhovali) ji vypli na hodinu a už všichni šíleli co se stalo a jak to že to nejde atd... Já vylezla, vyzkoušela jističe a prohlásila, že tohle bylo u nás (na starém, v Karviné) normální a zalezla jsem...za pár minut to nahodili zpět. Takže na tyhle situace jsem připravená...plyn máme a když nepůjde plyn, máme ještě plynovou bombu pod gril. Ono i horká voda z kohoutku dobrá, když potřebujete...i ta zalívačka v krizi není k zahození :o))) No a svíčky se u nás najdou vždycky...provádím magické rituály, takže o svíčky není nouze. A od té doby co máme různé ovládače a hračky, tak máme i baterie všech druhů a rozměrů :o) Takže tohle taky nebude problém.

A co signál v mobilu? Taky není problém...náš byt je otočen na blbou stranu, takže občas signál i lovím :o) a když nebude, tak nebude.

Zkrátka když to přijde, tak to bude a když to nepřijde, tak to nebude. Je to prosté, ale je to tak. No a pro všechny případy mám nachystanou ještě poslední verzi pro podobné případy (katastrofy, konce světa, jaderné výbuchy apod.) Říkám tomu ... "a pak jen ta židle" ... Vezmete si židli, sednete si před dům a budete koukat, protože to co uvidíte už asi nikdy neuvidíte :o) Mimoch. tohle jsem provozovala při tom velkém zatmění Slunce v 90. nebo kolika to bylo letech minulého století :o) (jaj to zní divně...minulé století) vzala jsem si židli, vylezla ven, sedla na židli a koukala na Slunce (přes velkou diksetu :o) tehdy byly ještě k mání)...ptáci ztichli, nastalo chladno a stín...a bylo tak divně...fascinující :o)

Pokud jde o sny, tak je také mám...mám je od malička. Jsou různé a jiné, apokalypsa jako z filmů, spálení lidé, oheň apod...dokonce se mi zdáli i jezdci apokalypsy, ale neberte to jako znamení konce světa. Těch "konců" už bylo tolik, že by mi prsty nestačily. A že je lidem divně a jsou melancholičtí? No já nevím, ale na podzim je mi vždycky zvláštně...bude to asi tím, že mám podzim ráda, zmocňuje se mě takový zvláštní klid apod...hlavně okolo svátku Samhain...a pak už se těším na Vánoce...a nervy? jen ty, abych zvládla vánoční přípravy, aby to všechno klaplo, aby všichni byli spokojení a bylo nám fajn, i když jako nervy by se to popsat nedalo...spíš je to taková nedočkavost...možná zase dostanu fusekle, mimoch. můj nejoblíbenější dárek a možná ne, ale každopádně si to budeme s Rendou užívat víc, protože Hanička už je větší a už bude víc vnímat tenhle svátek.

A jestli tomu teda věřím? Věřím, nevěřím, je to jedno. Runy si na tohle určitě nevyložím nebo nehodím :o) Nicméně pokud něco takového nastane, tak mě to zase donutí psát deník a určitě pořídím i nějaké ty fotky, pokud vydrží baterie. No a až se to zase všechno nahodí zpět, tak to hodím tady na blog. Celé tyto dny bych měla být doma, tak to aspoň budu mít čas monitorovat :o) A pokud nic nebude, tak to bude jen další z mnoha "konců" světa :o) Tak snad jsem na nic nezapomněla :o)

Dodatek: Tento článek jsem psala v noci a bylo už hodně pozdě a zapomněla jsem na podstatnou věc. Pokud jde o nějaké konce světa, tak vůbec nemusíte čekat na 21.12. nebo na 12.12. nebo na jiné datum. Jestli nám vědci neřekli všechno a něco nám zatajili nebo pokud se najde nejaký debil, který zmáčkne ten červený čudlík, tak takový konec světa může být kdykoliv, tak proč se stresovat? Stejně ze života nevyvázneme živí a každý tam jednou musí. A jestli to bude na zimní slunovrat? Vlastně je mi to jedno :o)

A ještě jeden dodatek:
V e-mailu mi přišel odkaz na zajímavý článek...koukněte ZDE

Takže všem přeji krásný čas vánoční, užijte si i oslavu svátku Yule (zimní slunovrat 21.12.2012) :o) užívejte života :o) a k tomu máte ode mmně jeden z mých oblíbených obrázků Zdeňka Hajného s příznačným názvem Jezírko naděje :o)


a teď už ten slíbený záznam konce světa :)


KONEC SVĚTA 12.12.2012 T-9 dní (nebo tak nějak)


Můj milý deníčku,
je právě 12:05 hodin a podle některých před pěti minutami začala transformace. Podle jiných má započít 12:12 hodin. Zatím nic nepozoruji, ale co není může být. Třeba mě to celé mine a já zůstanu na té nižší úrovni. no, co se dá dělat :o) Někdo musí být níž, aby ten druhý byl vysoko :o) No ni? Jo a na Nově říkali, že číslo 12 je podle numerologů číslo mágů a čarodějnic, tak to třeba nějak oslavím...asi prací :o) jako vždy :o)))

Sen z dnešní noci: obrovský vítr a skákající velryba, která skákala až do oblak.

Je 19:01 hodin a nic se zatím neděje. Vařím Rendovi oběd na zítra a vše zatím vypadá normálně. No snad Haňulka je trošku podivná a nebo ji začalo banánové období. Secpala asi tři banány. Buď se z toho posere nebo nevysere. Jo, akorát jsme s Haňulkou odpoledne vytuhly na gauči u Krtečka. Byl to díl nazvaný "Krtek ve snu" nebo tak nějak :o) Je to taková řekněme apokalyptická vize konce světa :o) no, spíš konce světa jak ho známe...dojde benzín, nejde telefon, neteče voda ani není teplo v domech. Každopádně je to zajímavý díl a všem doporučuji ho shlédnout :o) je takový trošku na zamyšlení, jak se máme dobře :o)

Zatím jsem se netransformovala, tak uvidím jak to bude dál pokračovat. Na večer, nebo spíš na noc, si chystám zdobení perníků, tak doufám, že mi to půjde od ruky.

Je noc a konečně jsem se dokopala ke zdobení perníků...Haňulku jsem uspala, Renda se uspal sám a já můžu začít ve tvoření :o)

Je 3:40 už 13.12.2012 a já koukám na Enterprice jak odlétá do hlubin vesmíru. Dozdobila jsem perníčky a zběžně uklidila, aby mi to ráno Haňulka neroznesla na kopytech. Udělala jsem jeden plech a taky jsem stvořila perníkovou chaloupku pro Haňulku, aby viděla co je to ta perníková chaloupka, o které ji matka mele každý večer před spaním :o) Chaloupka bude vymakanější, páč bude mít i umělou svíčku vevnitř, takže bude ve tmě svítit...to se ji bude líbit...snad mi to nerozbije. Zdobení šlo docela dobře, no až na to, že mi prdnul sáček na zdobení, ale hodila jsem na to flastr a pokud mi neztuhne poleva, tak s tím budu pokračovat dnes...tedy 13.12.

Odcházím spát, bo už nevidím na oči :o) První den transformace proběhl v klidu. Buď se to dělo na tajňoka nebo se nakonec netransformuju a pocítím velké kulové a třeba ani to ne.

Tak dobrou...ohlásím se ráno...no možná v poledne :o) Kurňa, bolí mě pařáta z toho zdobení...musím si najít takové to stahovadlo na ruku :o)

(Tento deník si píšu do speciálního sešitu a pak přepisuju zde...proto to časové zpoždění ...a sorry za chyby, nemám moc času, tak to přepisuju jak to přepisuju) :o)

KONEC SVĚTA 13.12.2012 T-8 dní (nebo tak nějak)

Můj milý deníčku,
dneska taky nic. Vzbudila jsem se do krásného rána. Sluníčko svítí a dětmarovický Temelín si vesele bafá. Asi se půjdeme s Haňulkou projít.

Sen z dnešní noci (tedy rána): bohužel si ho nepamatuji, protože jsem se vzbudila moc rychle...ale něco jsem v tom snu řešila. Debatila jsem o něčem.

A jinak nic nového. Celý den se nic mimořádného nedělo. Je 0:00 hodin a já vypínám comp a vrhám se na opětovné zdobení perníků. Buď jsem byla transformována před několika lety, kdy jsem vlastně na ten popud mimo jiné i založila tento blog a život se mi začal "sám od sebe" měnit a nebo ta transformace nepřijde vůbec. Uvidíme. Takže zatím papa a já se přihlásím zase zítra. Vzhůru do zdobení a půl je hotovo :o)

KONEC SVĚTA 14.12.2012 T-7 dní (nebo tak nějak)

Můj milý deníčku,
dneska není tak hezky jako včera. Vypadá to, že Smok Wawelski (smog) zase řádí. Dětmarovický Temelín je vidět jen z části a vesele si bafá. Otevřela jsem balkon a hned ho zavřela. Lidi asi začli topit pet láhvemi. Dneska zůstáváme doma, páč musíme uklidit ten bordel co tady panuje. Je to jako po výbuchu atomové bomby. Pazoura si začíná zvykat na to, že každou noc s ní zdobím. No a jinak se nic neděje. Opět jsem se zatím netransformovala.

Sen z dnešní noci: Bylo toho víc, ale jako poslední si pamatuju, že jsem kupovala nějaké pytle hlíny, které se nakonec změnily v kostky nebo cihly bílého polystyrenu. Někdy ty snu jsou fakt postavené na hlavu...asi budu něco přestavovat či co :o)

Celý den jsme tlemili na pohádky. Nejvíc se Haňulce líbila Auta, takže zítra bude pokračování... Auta 2 :o)

Tož je 23:30 hodin a zatím ne nic nestalo ani neztransformovalo, akorát mi zbyl asi plech perníčků na zdobení, ale dnes to prdím. Jdu spát. Tlama se mi otvírá, takže to balím a valím do hajan...tak zase zítra. Dobrou

KONEC SVĚTA 15.12.2012 T-6 dní (nebo tak nějak)

Můj milý deníčku,
kurnik, stejně jdu spát ve dvě ráno, bo jsem řešila filmy pro Haňulku. Je den dva po novoluní a venku je vidno jak při úplňku. Že by se to světlo odráželo od toho sněhu? Na obloze jsou sem tam úplně světle šedé mraky. Tak to bude asi ten konec světa :o)

Je ráno. Tedy jako normálně ráno, když vstanu :o)

Sen z dnešní noci: hrála jsem nějaké čarodějné hry na compu a instalovala mi je tam kolegyně z práce, která už je v důchodu. Jinak, hry na compu v reálu nehraju...nebaví mě to...nehraju už ani karty, ani šachy.

Dneska je zamračeno. Jé, zrovna dávají Power of love od Frankieho co jde do Hollywoodu. Zpívá to jakási baba...nakonec jsem zjistila, že ta baba je Gabrielle Aplin. Musím říct, že je to hodně moc povedená verze a dokonce mám dovoleno od Haňulky si ji zpívat :o) Má nějaké podivné období a zakazuje mi zpívat. Vždycky křičí "mamka nezpívat, nezpívat" :o) Ne, že bych neuměla zpívat, zpívala jsem i ve sboru, jako sólistka na soutěžích a dokonce jsem na LP desce (pro mladší ročníky...to je takové to velké černé matné co vypadá jako přerostlé CD) :o) takže o kvalitu zpěvu asi nejde...možná ji vadí můj hlas :o) asi je moc silný a nebo už mě má plné trencle, jak říká moje ségra :o) Jako malé jsem ji taky zpívala a ani neřvala :o) No každopádně už se to mění a už mám od ní dovoleno zpívat některé písně ...dle její nálady :o)

Je 01:00 hodin vlastně už neděle 16.12.2012 a vypadá to, že dneska jsem se taky nějak netransformovala...akorát jsem nabitá energií, takže jsem hravě dozdobila zbylé perníčky a trošku ještě došperkovala chaloupku pro Haňulku.Huráááá ... fotky určo dám na blog i na FB...na FB budou asi rychleji...uvidím...a taky jsem načerpala novou inspiraci na zdobení. Slunovratky od Elenevy mi učarovaly a určo je příští rok budu péct taky...tedy pokud na to nezapomenu..ale asi ne, páč jsem si dala lísteček k receptu na perníčky. Její Slunovratky jsem si dala i na profil na FB, takže pokud máte FB, tak se koukněte. Možná si je dá i na blog, což by bylo fajn hlavně pro ty, kteří nemusí být v každé řiti (FB) :o)

No, trošku to tady zase pouklízím, aby mi to ta malá Baba Jaga ráno nesnědla nebo nerozbila a valím na kutě :o) Tož dobrou, deníčku...jo a tady je ta baba co zpívá tak hezky mou oblíbenou píseň :o)



KONEC SVĚTA 16.12.2012 T-5 dní (nebo tak nějak)

Můj milý deníčku,
tož zase nic...asi to bude tak jak napsala Tammy
"Možná nic necítíš divného, protože už jsi na tom příliš dobře".
Hehe no nevím, ale každopádně necítím žádnou transformaci. Každopádně jedno pozitivum sleduju :o) Nedávno jsem zrušila (schovala) lapač snů, protože se mi dlouho nic nezdálo a tenhle stav já přímo nesnáším a už se dostavily malé výsledky :o) začínají se mi opět zdát sny a dneska se mi po dlouhém čase ve snu zjevili ďáblové :o)

Sen z dnešní noci: Navštívili mě mí dávní přátelé ďáblové. Jiní by je možná nazvali démony, ale já jim říkám ďáblové nebo čerti. Nebojte, neděste se. Nejsem vyznavač satanismu ani nějakého děsivého kultu, jen k těmhle bytostem mám asi trošku jiný přístup nebo vztah než ostatní. Přišli si pro nějakou ženu a mimo to jsme ve snu spolu uzavřeli smlouvu o vzájemném neútočení. Každpádně jsem byla ráda, že jsem je po dlouhé době zase viděla :o)

A jinak jsem vyfotila, roztřídila a zabalila perníčky :o) Nejvíc se mi líbí pavouci :o) (obrázek) Zbytek fotek dám na blog, až je pořádně proberu a upravím :o)
Takže dobrou ... a zase zítra :o)

KONEC SVĚTA 17.12.2012 T-4 dní (nebo tak nějak)

Sen z dnešní noci: Bylo jich mnoho a pamatuju si jen ten poslední. Byla jsem u babi (maminky) na návštěvě, poslouchala jsem gramofon a z okna jsme pozorovali nějaké moderní budovy, které ve skutečnosti neexistují. Pak jsem gramofon vypla a chystala se domů. Babi říkala, že také jede domů, což bylo divné, protože byla doma...říkala, že jí to jede v 11. Těch 11 byly minuty, ne hodiny. Bohužel číslo hodin jsem zapomněla. Někdo zřejmě zvonil nebo klepal a Hanička otevřela. Pak nám přišla říct, že někdo je venku za dveřmi. Tak jsem tam hned šla a byl tam jakýsi chlap. Otevřela jsem dveře a hned zavřela a tomu týpkovi jsem přivřela ruku. Řekla jsem mu, že ještě jednou otevřu a že má tu ruku dát pryč. Tak se i stalo. Jo a byl to blonďák.

V poledne jsme jeli za babi do Karviné. Když jsme se tady na blogu v komentářích bavili o bolehlavu, že to tady nebudu psát...ok...napíšu. Dneska mě bolela kebule celý den. Jestli je to to o čem psal VJS, tož to byl docela maras. hlava mě bolela jako kdysi, když jsem začala s důkladnějším studiem magie, a to je co říct. Takže celý den bolehlav.

Dneska nebylo ponocování. Padla jsem na hubu kolem 22:00 hodiny. Jo a ještě musím napsat, že celý den vypadával signál na mobilu. Asi začíná ten konec světa :o)

Jé a ještě jedna vtipně trapná historka z dnešního dne. Pobíhala jsem po celé Karviné a přemisťovala se busama. No a v jednom busu mě chtěl jeden mladík pustit sednout :o))) Tož buď vypadám tak staře, nebo jsem vypadala tak blbě, což bylo možné při tom bolehlavu a nebo vypadám těhotně :o) Sice jsem zhubla, ale pořád v té své zimní bundě vypadám jako klobása :o)

KONEC SVĚTA 18.12.2012 T-3 dní (nebo tak nějak)

Sen z dnešní noci: VJS říkal, že si máme zaznamenat své sny...no asi si nic nezaznamenám. Byla toho spousta a prd si pamatuju :o) Leda že bych ještě zabrala.

Je 4:30 ráno a já vylezla z pelechu. Včera jsem šla spát kolem 22:00 a dneska vstávám o půl páté. Marné déle už to nešlo. To je tak, když jdu spát moc brzy. Teď tady čumím na bednu a motám klubíčka na budoucí háčkování. Jdu se kouknout co dávají v lednici :o)

Je večer. S Rendou a Haňulkou jsme absolvovali menší výlet do Havu (Havířova), tak jsme se stavili na místní vánoční trhy. Ač moc Hav nemusím, tak musím říct, že akce všeho druhu (vánoční trhy, Havířov v květech apod.) tam mají super. Takže trhy se mi taky moc líbí. Celý den jsem jako prdlá a jako praštěná pytlem, to je asi tou včerejší migrénou a dnešním brzkým vsáváním.

Dneska jsem napekla rohlíčky a na zítra si nechám slepovánky (linecké). Víc toho nedělám, nejsem debil. Tři druhy stačí. Rlzně to ozdobím a bude to :o) Ty rohlíčky se mi stejně moc nepovedly, ale Renda pravil, že jsou dobré a že mu moc chutnají. No...tak jo...budu mu raději věřit :o)

KONEC SVĚTA 19.12.2012 T-2 dní (nebo tak nějak)

Sen z dnešní noci: Zase nic. Ne, že by nic nebylo, ale vždycky vystřelím z postele za Haňulkou, že to zapomenu :o) Najíždíme totiž na bezplínkový režim, takže běžím, aby když se vzbudí, tak aby se nepočůrala do postýlky. pomalu se nám to daří vychytat :o)

No a jinak se nic nedělo, akorát dneska kohout pořád kokrhá. Celý den kokrhal. A to je celé :o)

Ale jó, dělo :o) Stále vidím na hodinách stejná čísla...pokaždé když se kouknu, tak jsou stejná ...třeba 22:22 nebo 13:13 nebo 11:11 apod.

KONEC SVĚTA 20.12.2012 T-1 dní (nebo tak nějak)

Je 1:30 hodin ráno a někdo nám tu zvonil. Tak nevím jestli to je soused co si spletl byt a nebo ten anděl co uzavírá nové smlouvy s každou rodinou před koncem světa...to mi napsal na FB Raven Argoni :o))) srandista :o))) No a protože jsme neotevřeli, tak nás do nebe asi nevemou :o)

Včera jsem na FB četla fajn program ke konci světa.

21. 12. 2012 - Slavnostní program konce světa

05:00 - Vstávání obyvatelstva
06:00 - Příchod Mayů, jejich ubytování
07:00 - Příchod mimozemšťanů
08:00 - Příchod představitelů G8, jejich ubytování
09:00 - Příchod Svatých a ostatních nadpřirozených bytostí
10:00 - Hymna Konec světa 2 - Stairway to Heaven, Highway to Hell
11:00 - Přivítací řeč (Lenka Holas Kořínková featuring Aštan Šeran - vůdce Velké vesmírné flotily Vesmírných lidí)
12:00 - Vyhodnocení konce světa
14:00 - Minuta ticha
16:00 - Raut
17:00 - Zahájení slavnostního plesu
17:10 - Dan Nekonečný
17:30 - Tombola
18:00 - Odchod Mayů
19:00 - Ohňostroj
21:00 - Odchod Andělů a Archandělů
22:00 - Ukončení slavnosti
23:00 - Konec světa
23:30 - Slavnostní projev politiků o současné krizi

A jak to bude vypadat, to uvidíme už zítra :o) Takže buď se těšte nebo netěšte :o) Já jsem každopádně zvědavá :o)

Stále pokračuje to zjevování se čísel na hodinách ... 11:11...14:14 apod. :o)

KONEC SVĚTA 21.12.2012

Můj milý deníčku,
sen si opět nepamatuju, ale to neva. Tak dneska by to mělo začít...zatím nic.
Tma tmoucí se nekoná, comp, TV a foun zatím fungují. Voda a plyny (plyn) taky fungují.
Podle mých informací se konec světa má konat kolem 12:00 hodin...někteří tvrdí 12:16 a sám Jiří BigBoss Valter tvrdí, že ve 12:11. Takže do obchodu půjdeme s Haňulkou až odpoledne, abychom něco neprošvihly :o)

Comp jsem schválně nastartovala už ráno, abych byla v obraze co se na světě děje... a zde něco málo z Austrálie :o)


No a pokud to půjde, tak budu tento článek postupně aktualizovat až do večera :o) Zatím končím :o) jo a buď budu tady na blogu nebo na FB na profilu BabaJaga Jana Rovena :o) tam se mohu připojovat i z founa ...mobilní verze blogu, zatím nefunguje.

Je 12:06 ... jdu si sehřát polívku, ať neumřu hladová :o))) kurnik, nestihla jsem si to přihřát :o)
Je 16:40 a vypadá to, že nic nebude :o) Tak prd :o) Takže moji milí zlatí....huráááá budou Vánoce !!! :o)))

a tímto ....

Přeji šťastné a veselé prožití vánočních svátků :o)

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář :)