21. března 2017

Lady Rovena (já) a Magie bylin

Tento článek jsem klidně mohla napsat do Deníčku, ale nechám ho tady ... tedy v rubrice O mně :o) protože je o mně, tedy o tom čemu se v magii věnuju ... Je to spíš takové zamyšlení ... nebo snaha podělit se o jeden zážitek, který by mohl být humorný nebo klidně i děsivý.

Stává se mi, že když se něčemu víc věnuji, tak najednou o tomto tématu vycházejí knížky, články v časopisech, vysílají se pořady v TV a nebo v knihách, které už mám dávno aspoň milionkrát přečtené objevím to co jsem dřív neviděla, tedy přesněji to co mě v daný moment zajímá (to jsou ty synchronicity) :)

Nedávno jsme se byli projít v lese ... já, manžel a dcerka Haňulka. Manžel trochu poodešel a já s Haničkou jsme chodily a koukaly. Najednou začalo praskat dřevo. V domnění, že padá strom jsem skočila po Haňulce a dívala se odkud ten zvuk přichází, abych se mohla padajícímu stromu vyhnout. Tedy pokud by to šlo. Dívala jsem se do korun stromů a vidím, že padá koule jmelí. Nikdy jsem to neviděla a hodně mě to překvapilo. Tedy jmelí jsem samozřejmě viděla, ale neviděla jsem je spadnout. V ten moment jsem měla takový zvláštní pocit. Koule spadla několik metrů od nás. No a já se rozhodla, že ji musím mít :o) Tohle se jen tak nevidí :o)


Udělala jsem si z ní stromek ... samozřejmě, že to moc dlouho nevydrží, takže nakonec skončí usušené ve váze a určitě bude sloužit i k magickým rituálům... ještě dodatek ... ta koule měla v průměru 60 cm, takže žádná malá koulička ... no a v současné době už je rozebraná a jmelí trůní ve váze v kuchyni.

To, že se věnuji i léčivým kamenům jste asi také zaznamenali ... jen se trochu děsím, až se začnu naplno věnovat magii kamenů, tak doufám, že mi pak na hlavu nespadne nějaký balvan :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a přeji krásný den :)