3. dubna 2017

Barevné kostky pro Haňulku :)

Tentokrát jsem pro Haňulku stvořila barevné kostky. Chtěla jsem, aby se naučila barvy, takže každá strana kostky má jinou barvu ... musím říct, že chvílemi to má do tvaru kostky hodně daleko :o) ale to neva. Možná, kdybych to podžehlila vlizelínem, tak by to tvar kostky drželo lépe, ale chtěla jsem to mít rychle hotové a o tvar kostky vlastně ani tak moc nešlo :o) Je to šité v ruce, takže nečekejte nějaké převratné propracování a vypracování :o) Nechtělo se mi vytahovat stroj a šila jsem to po večerech u televize (stejně tam prdlajz dávají) :o) Je to plněné zbytky vatelínu, takže se dají v pohodě i vyprat, když je Haňule poslintá. Každopádně účel hračky byl splněn :o) Haňulka si s nimi buď hází a nebo za mnou sama přijde, kostky má v ruce a chce, abych ji říkala jednotlivé barvy. Dokonce jsem ji už načapala jak sama kostky obrací a mumlá si nějaká slova ... co si mumlá to nevím, ale vypadá to jako by si říkala jednotlivé barvy sama pro sebe :o) A ještě jeden technický detail ... hrana (nebo strana?) kostky má 8 cm.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a přeji krásný den :)