4. dubna 2017

Pesto z mědvědího česneku


Všichni sbírají, tak já taky :)
Na netu jsem našla jakýsi recept, tak jsem si ho trochu poupravila...Takže konečná verze receptu zní:

  • 120 g medvědího česneku
  • 100 ml oleje (použijte dle své chuti, já mám ráda slunečnicový)
  • sůl dle chuti :)

A to je celé. Všechno to rozšmelcovat a dát do čistých lahviček. Na rozšmelcování jsem použila, takovou tu sekací nádobu co ji občas dávají k tyčovému mixéru. Vyšlo mi to asi na 5 lahviček od opočenského jogurtu, ale mám to asi ze 4-5-ti dávek, páč jsem toho nasbírala dost. Vše uložte nejlépe do temna a chladna. Já si to dám do lednice. Ještě mi něco málo zbylo, tak jsem to nechala zamrazit a po zamrazení jsem to taky rozšmelcovala a vzniklou drť jsem dala opět do mrazáku. Tohle používám do polévek a jiných podobných věcí.


Dobrou chuť.

2 komentáře:

  1. Gratuluji a přeji, ať se i nadále daří :). Moc hezký blog, ráda občas zavítám pro inspiraci - díky, je to kus dobré práce. Sofie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eh, chybička se vloudí, komentář patřil k oznámení o výročí blogování. S

      Vymazat

Děkuji za váš komentář :)