8. listopadu 2016

Barvení vlasů v těhotenství

Jak už jsem tady psala, tak jsem sice zrzka, ale občas si ty svoje zrzavé vlasy ještě víc přibarvím do ruda :o) abych měla lepší náladu :o) Dobrá nálada v těhotenství je opravdu k nezaplacení :o)

Období ranních nevolností jsem snad zdárně překonala a tak jsem si potřebovala zvednout náladu. Takže jsem se rozhodla, že se trochu přibarvím :o)

Nejdřív jsem šmejdila na netu, jestli se teda můžu barvit nebo ne. Tam jsem zjistila, že jedni mluví tak a druzí zase onak. Takže si vyberte. Tak jsem se rozhodla, že se teda zeptám mé paní G doktorky :o) Ta prohlásila, že se barvit klidně můžu, že to neva, akorát, že mi ta barva může špatně chytnout.

Tak jsem to riskla a nabarvila se :o) a světe div se, ono to drží :o) tak je to fajn :o) Barva drží, nálada je výborná :o) takže jsem opět v pohodě :o)))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a přeji krásný den :)