30. listopadu 2016

Čarování se jmelím

Trochu jsem se inspirovala článkem na Mikyho blogu o čarování se jmelím a rozhodla jsem se, že vám napíšu o svém čarování, které jsem prováděla minulý rok a které samozřejmě hodlám tento rok opakovat.

Tento rituál provádím při zimním slunovratu nebo co nejblíže zimnímu slunovratu. Ideální den (pro mě) by byl zimní slunovrat, neděle a zároveň úplněk. Ale to se tak často nestává :o) tentokrát rituál provedu 19.12.2010. 

Potřebujete:
svazek jmelí (já používám zelené, přírodní, s co nejvíce bobulkami a zároveň darované. Darované jmelí má prý větší moc) a červenou stužku

Tento rituál můžete začít jako všechny vaše rituály. Např. vytvořením kruhu, pozdravením Bohů, Vesmíru nebo andělů. Záleží zcela na vás. Já kruh nevytvářím a vždy zdravím Vesmír a Bohy.

Nejdřív si jmelí svážu červenou stužkou a nechám ji tak dlouhou, abych pak svazek jmelí mohla pověsit a také, abych na stužce mohla udělat 9 uzlů. Takže si vytvořím poutko a zároveň nechám dva volné konce. Poté se soustředím a myslím na to, jaké přání bych chtěla, aby se mi příští rok vyplnilo.

Jako první přání je vždy štěstí. Není to ani zdraví ani prachy…to víte, na Titanicu byli taky zdraví a bohatí…a jak dopadli :o) Další přání je zdraví a pak už si přeji různé věci. Nezapomeňte, že máte jen 9 přání (9 uzlů). Takže si pomyslete na nějaké přání a pak udělejte uzel. Až budete mít všech devět uzlů, tak zakončete rituál, např. poděkováním Bohům, Vesmíru nebo andělům nebo tak jak své rituály vždy končíte. Já vždycky děkuji Vesmíru a Bohům a svazek pověsím nad postel.

Uzly nerozvazujte. Kouzlo by se tím zrušilo.

A nezapomeňte "Pozor na to co si přeješ!" :o)