8. listopadu 2016

Jizvy po císařském řezu

Tahle rada by už měla být spíš pro maminky a ne pro těhulky, ale když je člověk připraven, tak není zaskočen (ani překvapen).

Jak už jste mohli číst na mém starém blogu (zde), tak jsem rodila císařským řezem. Záměr pánů doktorů byl fajn...jizva je schovaná, ale člověk míní a Příroda mění. Po porodu jsem dostala kašel a rýmu. A když kýcháte a smrkáte, tak ty svaly chtíc nechtíc namáháte. A když musíte k mimču vstávat a starat se o něho, tak se prostě stalo, že mi má jizva praskla a byla dost nehezká ... no nehezká ... zkrátka, měla jsem díru do břicha ... zbytek stehů sem tam prosakovalo a pak se mi to i trochu zanítilo ... hnus fialový ... Stále jsem se ptala jestli bych si to neměla něčím mazat, ale v porodnici mi řekli, že je to dobré, že to mám omývat ... tak jsem omývala a řekla si, že tenhle problém budu raději řešit až doma v klidu. Když mi paní doktorka na porodním vytahovala stehy, tak měla opravdu "lidský" přístup. Z jejího výrazu tváře a tónu hlasu jakým se ptala "kdo mi to dělal a kdy jsem rodila"  jsem myslela, že se raději půjdu zahrabat a budu chodit kanálama. Jediný kdo se ke mě choval hezky byla sestra, která mě pak ošetřila. Poradila mi jizvu omývat bylinkama, ale přiznám se, na bylinky nějak nebyl čas. Byla jsem ráda, že jsem doma a že stíhám ty všechny mateřské povinnosti.

Doma jsem se před přítelem raději ani nesvlíkala a ani jsem moc nechtěla, aby mě viděl a šahal na mě. Znám hodně chlapů co se odtáhnou, když je jejich ženská nemocná nebo jinak "postižená". Přítel tu jizvu nakonec chtěl vidět. Prohlásil, že to nevypadá hezky, ale že se to určitě spraví a že mě chce i s jizvou :o) To víte, že to potěšilo, ale víte že to nestačí.

Tak jsem se svěřila kamarádce čarodějce Míše a ta mi poradila dvě výborné mastičky :o) Betadine - desinfekční mast a Contractubex gel (mast na jizvy)

Tak jsem se s nimi mazala a doslova jsem čuměla!!! jak se ta znusná jizva začala pěkně hojit :o) Než skončilo šestinedělí, tak jizva už byla pěkně zahojená a žádná díra do břicha se nekonala. Normálně bych to nazvala slovem "zázrak" :o)

Takže, pokud máte stejné nebo podobné problémy jako já, tak si kupte tyhle dvě mastičky. Sice to není levná záležitost (Contractubex gel stojí kolem 200 peněz a kde nic tu nic), ale opravdu to stojí za to :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a přeji krásný den :)