27. listopadu 2016

Kouzlo na lásku (s kameny)

Jestliže trpíte pocitem osamělosti, najděte si kamínek pro štěstí. Na první pohled vás musí něčím oslovit, třeba svou barevnou odlišností nebo tvarem. Najděte si klidné místo, kde vás nebude nic rušit, budete mít možnost se zcela uvolnit a oprostit od každodenních starostí, stresu. Zeptejte se kamínku, jestli je mu příjemné když ho zahříváte, svěřte se mu se svým trápením a přáním. Nebojte se ho zeptat, kde děláte chybu, že se vám nedaří potkat lásku. Zahřívejte ho chvíli v dlani, zavřete oči a představujte si, jak se kamínek koulí k člověku, kterého byste ráda upoutala a získala jeho přízeň.


Přitom několikrát opakujte formulku:


"Vážu svůj osud k tvému, lásku milého mi sešli."

Otevřete oči a pociťujte klid, který k vám vysílá a bude tomu tak vždy, když ho uchopíte do ruky. Do příštího čarování kamínek uložte na nějaké zvláštní místo a nezapomeňte mu poděkovat.

Toto kouzlo jsem také našla v týdeníku Spirit. Kameny a speciálně léčivé kameny mám moc ráda, takže jsem podobné kouzlo vyzkoušela s růženínem a se svým oblíbeným ametystem ... jenže se nepovedlo, protože své přání jsem špatně formulovala. Přesně jak říkám "Pozor na to co si přeješ!" a to platí pro všechna kouzla a rituály. Pak jsem to své kouzlo zkusila podruhé … a vyšlo :o) přání jsem si pořádně promyslela a hlavně správně vyslovila :o)
(Lady Rovena)