25. listopadu 2016

Láska čarodějnic

V mém oblíbeném týdeníku Spirit jsem si přečetla zajímavý článek, který se jmenuje "Láska čarodějnic". Kdoví jak to všechno bylo a co je a není pravda. Takže se hezky usaďte a přečtěte si ho také :o)

O sabatech čarodějnic a zázračných elixírech vzbuzujících lásku se už popsaly stovky papíru. Historické záznamy však můžeme brát jako pravdivé, protože i moderní věda připouští, že čarodějnice skutečně existovaly a existují. Jenže ...

Čarodějnice a čarodějové byli lidé, kteří:
Chtěli skutečně vzývat ďábla a užívali proto různé výtažky z rostlin jako nápoje a masti, které způsobovaly zvláštní stavy vědomí. Delirium je dnes projev známý jako toxikománie. Tito lidé věděli, co je čeká. Alkaloidy Solanacei vyvolávaly držadlo metly mezi stehna, kterým masturbovaly. Také muže přepadala silná sexuální touha. Do této skupiny zřejmě patřili především psychopati, kteří tímto způsobem odreagovávali svoje potlačené touhy.

Pouze "trochu čarovali", kradli hostie, krucifixy, mešní víno, znali některé bylinky a jejich účinek, přičemž jejich největší zbraní byla psychologie. Dokázali přesvědčit ostatní, že umí něco víc.

Byli tzv. profesionálními čaroději, kteří dělali kouzla za odměnu, míchali a prodávali nápoje lásky, ale i jedy k odstranění nepohodlných osob.

Byli zcela nevinní, ale z různých příčin obvinění z čarování, aby se někdo jiný mohl zmocnit jejich majetku.

Měli nějakou vrozenou vadu, nejčastěji dvoubarevné oči, mnoho mateřských znamének, ale také bradavice nebo šlo o ženy nadpozemsky krásné.

Čarodějnictví ve středověku bylo chmurným jevem lidských ději. Jeho chápání vyplývalo z tehdejšího náboženského názoru a mělo velký emoční náboj.

Mezi nejznámější čarodějnické praktiky tehdy patřilo mazání se "kouzelnými mastmi" ze žab a ropuch. Jak víme, ty kůží vylučují toxické látky. Ty působily jako halucinogeny stejně jako některé výtažky z rostlin. Lidé se dostávaly do silných snových, ale i zážitkových situací a představ. Dokázali často věci, které by v normálním stavu nezvládli. Tyto omamné látky užívali především tehdy, když se blížila noc sabatu.

Vrozený sexuální pud s účinkem drogy vyvolávaly žádostivost, proto se při černé mši provozovaly orgie. Šlo pravděpodobně o první květnovou noc (autor má zřejmě na mysli Beltine ... pozn. Lady Rovena). Sabat se konal téměř vždy hluboko v horách nebo v pustých ponurých končinách, daleko od lidských obydlí. Účastníky byli muži a ženy, ale často i děti, které však dospělí ze svých orgií vylučovali.

Před sabatem se obě pohlaví důkladně připravovala. Ženy se v uzavřené místnosti svlékaly a natíraly se čarodějnou mastí. Vtíraly si ji pod paže, okolo srdce, do spánků a genitálií. Tyto masti skutečně existovaly a jejich složení se dochovalo až do dnešní doby. Skládaly se především z blínu a durmanu. Muži pili odvary, aby měli dostatek "mužské síly". Hlavní mistr, kterého nazývali Leonard, měl masku kozla a v proslovu se pasoval na pobočníka Ďábla a vyzýval lidi k orgiím.

Volila se královna sabatu, kterou musela být panna. Lidé okolo ní tancovali a při tanci si svlékali oblečení. Tanec, hudba píšťalek a vize provázely i hlavní bod programu celého, defloraci panenské královny na primitivním kamenném oltáři mistrem Leonardem. Na závěr se uhnětlo těsto, do kterého se přidala panenská krev a jako Ďáblova hostie se podávala účastníkům sabatu.

Po skončení sabatu se všichni vraceli domů a žili jako ostatní. Pokud se náhodou stalo, že dívka nebo žena po sabatu otěhotněla, ani v jednom případě se dítě nenarodilo. Zřejmě už tehdy znali účinek škodlivých látek na vyvíjející se plod a uměli vyvolat umělý potrat.