27. listopadu 2016

Runový amulet Thurisaz

Nedávno, při cestě do práce, jsem se napíchla na větvičku dřišťálu. Takhle podobně objevuji všechny své magické pomůcky nebo věcičky, ze kterých pomůcky vyrábím. Buď je potkám, objevím, jsou mi seslány zhůry (jednou mi jmelí málem spadlo ze stromu na hlavu) a nebo se na ně napíchnu. Takhle jsem se málem napíchla i na dřevo, ze kterého mám vyrobené runy.


Tak jsem se rozhodla, že si z téhle "útočné" větvičky vyrobím ochranný runový amulet. Většinou se na ochranu používá runa Algiz, ale já zvolila runu Thurisaz. Už pro ty trny a pro tu agresivitu s jakou o sobě tato větvička dala vědět :o) No a taky se prý používá pro duchovní sílu, při studiu a meditaci
A tohle je on :o) Runový amulet Thurisaz z trnů dřišťálu. Trochu titěrná práce, ale docela uklidňující :o)
Správně by to měla být trnka, ale zatím jsem tady u nás na ni nikde nenarazila.