22. března 2017

Bunda s miluši ponožkovými rukávy

Další kousek z mé oděvní kolekce :o)

Tentokrát jsem tvořila pro Haničku ... bunda s miluši ponožkovými rukávy. Ponožky jsou jedním z mých nejoblíbenějších vánočních dárků, takže mi bylo líto, když jsem se s nimi měla rozloučit. Byly moc fajn, u nás v rodině se tomu říká "miluši". Když je něco miluši, tak je to příjemné, milé, ťuti muti, zkrátka něco co musíte pořád muchlat a tulit :o) Tak takové byly tyhle ponožky ... jenže postupem času se proděravěly ... a mě bylo líto je vyhodit, když byly tak fajn. Ustřihla jsem děravé spodky :o) a vrch ponožek jsem použila jako rukávy. Tak to je ona ... bunda s miluši ponožkovými rukávy pro Haničku :o)



a tady je detail ozdoby



trochu jsem si "začarovala" a Haňulce jsem uháčkovala tři lístky jmelí pro ochranu :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a přeji krásný den :)