15. ledna 2016

Tarot / Anima Noira


Autor: Anima Noira

Název: Tarot
 
Popis: Hra Osudu na každý den

Recenze: Věnuji se runám, ale přesto se už několik let snažím proniknout do tajů tarotu. No snažím ... asi takhle ... koukám čemu novému bych se mohla přiučit ;-) Půjčila jsem si i několik knih na tohle téma.

Mezi Vánočními svátky se mi do rukou dostala kniha od Noiry. Kdo nezná Noiru, ať hledá a určo najde ;-) Autorka v ní začíná příběhem, jak se vlastně k napsání této knihy dostala. Pokud jde o samotný tarot, tak kupodivu začíná malou arkánou na rozdíl od jiných "tarotových" knih, které začínají velkou. Což mě docela zmátlo :-) Jako v každé tarotové knize, tak i zde jsou významy jednotlivých karet. Co je pro mě zajímavé je, že zde je uvedeno jak tyhle karty působí na samotnou autorku a jakou zkušenost s jednotlivými kartami má. Tohle je vlastně hlavní téma knihy. Žádné suché poučky, ve stylu tahle karta znamená hento a ono, ale jak každou kartu vnímá osobně a tohle můžeme zjistit přímo ze zápisků z autorčina "tarotového" deníku. Je to docela fajn, protože člověk trošku "vidí" do hlavy autora. Jak je v podtitulu napsáno "Hra Osudu na každý den", tak zde se naučíte, po vytažení karty každý den, pozorovat a vnímat, jak na vás bude jednotlivá karta působit, co se v ten den stane a jak to všechno kolem bude fungovat.

Zajímavé je, že když jsem četla jednotlivé významy, tak mi vytanuly na mysl jednotlivé významy run nebo runových karet. Vždycky jsem prostě "viděla" určitou runu. Tohle se mi děje i v běžném životě. Asi mi už z toho hrabe :-) A vlastně i ve výkladu run existuje runa tažená na každý den tzv. "Runa dne". Takže zase se mi vybavily runy. Knihu jsem prošla jak jen to šlo a docela se mi líbí, nicméně pořád mě nepřetáhla na tu "tarotovou" stranu. Marné, v tomhle budu asi konzerva :-) Takže stále zůstávám na své runové straně :-)

Mé kolegyňce, která se zabývá tarotem se moc líbila a prohlásila, že by si ji určitě koupila. Tož jsem udělala dobrý skutek (každý dobrý skutek musí být po zásluze potrestán) :-) a knihu jsem ji věnovala s tím, že když mě tarot někdy v budoucnu chytne, tak si ji od ní půjčím :-)
 

 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a přeji krásný den :)