5. června 2024

Můj milý deníčku, mám rakovinu ... (úvod)


Píšu si deníček. Mám na to apku v telefonu. Kdysi jsem si psala papírový, ale tahat s sebou knihu, abych mohla napsat pár řádků, to se mi fakt už nechce, takže apka. Píšu si tam kdejakou hovadinu. Co se událo a neudálo, jak jsem se cítila (v appce "Nálada"), co mi probíhalo hlavou, nápady a tak.

V lednu jsem prodělala tyreoidektomii, tedy odstranění štítné žlázy, předtím jsem se několik let léčila s hypotyreózou, kterou doprovázely uzly a různé útvary na štítné žláze, no a v březnu jsem si prošla i léčbou radioaktivním jódem.

Když jsem měla nastoupit na léčbu radioaktivním jódem, tak jsem v práci slíbila, že to budu dávat na FB  (zde), že si to pak kolegyně, kolegové, vybraní jedinci z rodiny a ti co mě znají přečtou a budou vědět jak na tom jsem a jak to probíhá. Jsem baba zvědavá a tak jsem to pojala jako reportáž. Na FB stejně kdekdo píše hovadiny, takže i já můžu přispět těmi svými "do mlýna". Synovec, který pracuje ve zdravotnictví to taky četl a napsal mi, že bych to mohla sepsat a vydat, že by to mohlo někoho zajímat. Tož nevím jestli by to vydalo na knihu a jestli by to někoho zajímalo, ale psala jsem mu, že to teda nějak dám dohromady a mrsknu to tady na blog. Třeba to někdo najde, kdo to bude potřebovat a třeba mu to pomůže, a když ne, tak se možná pobaví. 

Takže začínáme ... a ještě upozornění ... může se stát, že za jeden den je i více záznamů (tady na blogu vlastně článků), tak se nedivte. Deníček jsem psala někdy průběžně a někdy až večer 😊 a také ho píšu stále (myslím poznatky a myšlenky), abych věděla jak se to vyvíjí...a taky ho budu psát dál (ohledně rakoviny), protože na podzim mě čeká kontrola a opět se vracím do nemocnice kde bude probíhat opět menší dávka a zase scintigrafie a tam se zjistí jestli se to celé povedlo nebo nepovedlo. Pokud se povedlo, tak mě budou vést v evidenci a občas se tam zjevím, a pokud nepovedlo, tak mi pak řeknou co dál.

Ještě menší vysvětlivky:

Renda = manžel

Haňule = dcera

Baba = paní, žena apod. Pozor! není to hanlivé označení.

Baba Wajda = endokrinoložka MUDr. Wajdová z hornické nemocnice (opět to není hanlivé označení. Jen jsem použila podobnosti s Babou Vangou - tou věštkyní)

Firczyková = endokrinoložka MUDr. Firczyková z nemocnice Karviná-Ráj

OK, tak teď už začínáme ...😀



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a přeji krásný den :)