5. června 2024

Synchronicita - rak všude kolem


(26.1.2024)

Včera jak jsem si vyslechla verdikt lékařů, tak jsem jela do Karoliny, bo jsem se chtěla najíst a taky jsem Haňuli slíbila kyblík KFC. Koupila jsem i popcorn v kině, bo si to tam vždycky kupujeme na doma. Mají tam šukovo-sýrový a je moc dobrý. V pytlíku jsem ho nikdy neviděla. Vždycky mi popřejí hezký zážitek (jakože film), tak řeknu děkuji a idu. No a než jsem dolezla na vrchní patra do restaurací, tak jsem se stavila v obchodu Tiger, bo obchůdky s pičovinkama miluju, vždycky si tam něco vyberu zajímavého na tvoření. No a tak tam vlezu a tam rak. Rak všude kolem. Valentýnské věci s rakem. Ponožky, hrníčky. Proč dělají valentýnské věci s rakem? Jsem takový černohumorista a tak mě napadlo, kurňa, že bych si koupila fusekle s rakem a Rendovi to nějak vtipně sdělila? To by bylo už asi moc, tak jsem tuhle rádoby vtipnou myšlenku opustila. No, ale fakt by mě zajímalo proč na valentýnských věcech byl rak? No nakonec jsem to Rendovi řekla a k tomu i tu historku, tak říká "já jsem Rak". No vlastně jo, to jsem ty fusekle měla koupit jemu ☺️
No a četla jsem, strejda Gůgl pomohl, tak prý 🦞 štítné žlázy je jeden z těch lepších, dobře vyléčitelných. Pak ještě varlat, ale to zas tak dobrá nejsem 🤣

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a přeji krásný den :)