16. června 2024

Den 7.☢️🏥


 (17.3.2024)

Akce "Dozimetr": Já 300 (z 5000) ☺️ paní 270 (z 3700). Tedy úkol splněn. Musely jsme se dostat na 390. Poblít jsme se taky nepoblily a ani jsme neopuchly. Takže splněno a mohly jsme opustit pokoj. Matematická otázka už není aktuální 🤣 Sice tady ještě pípáme, když chodíme kolem těch měřáků, ale stejně se můžeme pohybovat jen tady po oddělení, ale už si můžeme chodit udělat kafe nebo čaj, nebo koukat přes velké okno na chodbě. Dneska jsem se tam vyhřívala na sluníčku jak kocur. Návštěvy jsou přísně zakázány. Je tady kontrolované pásmo. Smála jsem se paní od vedle, bo ona za celou dobu léčby přibrala 6 kilo a já jen 1 kg, i když mám pocit, že už mám hlavu jak Miloš Zeman. Tak jsem prohlásila "je to dobrý, jsem furt stejně tlustá". Paní od vedle mi praví "no jo, když vy furt chodíte na záchod" 🤣 Marné, mám autistické pajšle. Jak nemám svoje jídlo, tak je to na prd. To se nás tu furt ptají. Jestli jsme byli na wecku, tak já, že jo, že vyzařuju 🤣
Už se to táhne. Pan docent nás nepotěšil, páč nám řekl, že předběžný den odchodu bude středa nebo čtvrtek. Zjišťuju, že čím dál tím víc se mi tady blbě spí, což jsem si myslela, že se to bude zlepšovat, že si zvyknu. Zdají se mi tady samé pošahané sny. Dneska to byl extrém, tak doufám, že ho podle výkladu mám brát jako tzv. "přechodový sen", neboli, že něco skončí a něco začne a nebude to ta druhá varianta s tou reálnou smrtí. Je fakt, že z toho snu jsem měla docela dobrý pocit. Zdálo se mi, že jsem byla u mamky v domě v chodbě u výtahu a viděla jsem jak k zadnímu vchodu jejího domu (paneláku) couvá pohřební vůz. Nebyl pro ní, ani pro mě, ale prý pro souseda. Jak jsem ten pohřebák viděla, tak jsem si říkala "tý jo, ten je krásný". Tož vypadal podobně jako na obrázku (stvořil AI). Byl to automobil, ale styl jako pohřební kočár. Celý černý se zlatými ornamenty. No krásný 🤩
Na netu jsem našla nějaké výklady, tož uvidíme.
Sníte o pohřebním voze

 

Pohřební vůz je symbolem smrti. Představuje přechod ze života do smrti, a proto může představovat přechod ve vašem životě.
V mnoha případech vidění pohřebního vozu ve snu znamená, že v blízké budoucnosti zažijete nějakou změnu nebo ztrátu. Sen může také upozorňovat na vaše pocity ohledně této změny nebo ztráty, abyste se jí mohli náležitě přizpůsobit, až nastane.
Tento sen může také souviset s vašimi pocity ohledně ztráty nebo změny ve vašem životě. Možná se od něčeho ve svém životě vzdalujete a cítíte se kvůli tomu smutní. Nebo se možná těšíte na změny, které vás v budoucnu čekají.

Pohřební vůz/auto, průvod, hostina
Vidět ve snu pohřební průvod nese znamení smrti.
 


 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a přeji krásný den :)