10. června 2024

Jest zmiana

 (11.3.2024)

2.fáze "kalibrace" ⚗️🧪🌡️🔬 a 3.fáze "záření"☢️ proběhne těsně za sebou, neboli na jeden zátah a o víkendu zůstávám zde 😵‍💫 Trochu mi to "nabouralo" plány (žádné zatím nemám 🤣) , ale zase to budu mít rychleji za sebou. 


Takže pokoj zde na fotkách...těžké olověné dveře, pak přechodová komora, tam budou dávat jídlo (žádné palačinky pod dveřmi Moničko, ale prý nad tím pouvažují), wecko-sprcha, umyvadlo, dvě postele... trochu mě to zklamalo, páč jsem myslela, že budu mít separé a jako introvert si to užiju ve velkém... takže jsem tady ve dvojku s jednou paní, a k tomu tv bedna na čumendu nekonečných blábolů. Jsme tu pod dohledem velkého bratra 👀 na každém pokoji je kamera, kdyby se tu někdo z ☢️ obulil, tak ať ho můžou zaměstnanci v olověných oblečcích hned nenápadně srolovat pod postel.

Mají tu i telefon u každé postele, kdyby mi po dávce bylo blbě, tak si zavolám ať mi něco dají. Moje pajšle jsou na 💩 (čokoládový bonbonek s očičkami), tak snad to stihnu ještě před 🤮
Úkol stálý: hlavně to nevyblít
Zítra jdu na malou dávku. Pak mě budou všelijak zkoumat a v pátek dostanu tu hlavní.






 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a přeji krásný den :)