15. dubna 2008

Čaj na zvýšenou pohlavní vzrušivost

Tak jsem chtěla najít nějaký "Čaj pro pány", protože tady mám už dost receptů pro dámy. Hledala jsem a pátrala a zatím jsem nic nenašla. Je pravda, že jsem tomu nevěnovala čas, který by si to zasloužilo, ale při svém pátrání jsem na jeden zajímavý recept narazila :o) Při čtení tohoto receptu se mi připomněl dotaz Lady Morfie, jestli mám nějaký čaj na neotěhotnění. No myslím, že tenhle by se dal k tomu použít :o) Tento čaj má opravdu "kouzelný" název a jmenuje se...

Čaj na zvýšenou pohlavní vzrušivost
  • 25 g kozlík lékařskéh (kořen)
  • 25 g chmel (šištice)
Složky čaje smíchejte v uvedeném poměru. Přidejte tři čajové lžičky této směsi do tří šálků vody. Nechtě vařit 5-10 minut a poté sceďte. Během dne vypijte tři šálky teplého čaje.

Můj názor na tenhle čaj je asi takový, že po něm mě přejde chuť opravdu na všechno...i na to otěhotnění :o) Složky v čaji jsou dobré akorát tak na spaní nebo na uklidnění a pokud máte problémy s usnutím, tak bych vám tenhle čaj docela doporučila. Ještě malá poznámka: kozlík lékařský je obsažen v tzv. valeriánských kapkách a ty se používají na spaní. Moc ho neužívejte, protože byste si na něho mohli zvyknout a pak už to nefunguje. Takže tenhle čajík pijte jen občas :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a přeji krásný den :)