11. června 2024

1.dávka☢️



 (12.3.2024)

Ráno mi paní doktorka říkala, že na sonu (byla jsem včera) jsou zvětšené uzliny a trochu leukocyty (to budou asi ty naše nachlazení co se to furt doma mlelo dokola), ale že jiné hodnoty jsou super (cukry, tukry, játra, ledviny atd.), že hormony štítné žlázy jsou na nule (to jsem si za poslední týden všimla dokonale) 🥴 takže ideál.


Pak nás nahnali do edukační místnosti. Je tam TV a dávají tam edukační videjo, na kterém vysvětlují co a jak a tak a jak to bude probíhat. A pozor! Je tam i regálek s knihama, ale tomu jsem se zdárně vyhla a dělala jsem, že ho nevidím 🤭🙈 Kecám, koukla jsem, jestli tam nemají nějakou knížku o zahrádce nebo tak. Neměli, takže nezájem 🤣 

(můžete kouknout na edukační videjo v článku😊)




Tak už jsem po první dávce, už to mám za sebou. Je to nějaká malá dávka (asi startovací), takže všechno v poho, žádné 🤮 nebo 🤢 nebo podobně, ale máme už uzavřený režim, tentokrát jen 24 hodin (izolačka). Jsme zavření až do zítřejšího rána, kdy můžeme vylézt z pokoje a budou nás zkoumat. Dostala jsem tabletu, zapila vodou a bez keců jsem zdrhla na pokoj. Příští dávka bude v pátek a to bude plná palba. Dokonce větší než paní vedle, ta dostane jen
3700 Bq (Becquerel) a já ještě víc, bo mi to chytlo i uzliny, takže to bude ve velkém 😵‍💫 To už si budeme svítit očima 👀🔦🔦💡💡
Až teď jsem si všimla těch olověných dveří 🤣 Asi se někdo chtěl dostat ven a nemohl 🤣🤣🤣
Obídek na dnešní den: zeleninový vývar se šušněmi (vajíčko) a těstoviny s krůtím masem a omáčkou s hráškem. Dobré to bylo. Ubrala bych soli, bo moc nesolím, ale dalo se ☺️ 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a přeji krásný den :)