11. června 2024

Včerejšek☢️🏥


 (12.3.2024)

Začalo to vlastně už  předvčerejškem. Renda praví "nebude ti vadit, že pojedeme Roomsterem?" Ano i my jsme rodina se dvěma auty. Jednou starou Fabií a ještě starším Roomsterem. Renda potřeboval, až mě vyklopí ve fakultce, jet pro nějaký matroš na barák, tak to vozíme staříkem Roomsterem. Už ho máme na dožití. Je to naše pracovní auto co už jede druhou stavbu. Nejdřív chajdu v Doubravě a teď haciendu v Lutyni. Tak jsem se zasmála a odpověděla "proč by mi to mělo vadit?" a v duchu jsem si pomyslela 'no tak to určitě, okamžitě vytáhni to Lamborghini z garáže, ať nejsme v Ově jako socky' 🤣


No tak mě ráno odvezl. Jako zaparkovat v nemocničním areálu to je extra umění. Kdo bydlí v Orlu na F.S.Tůmy, tak by mohl vyprávět, ale tady je to extra pakárna. Dělají tu pěrestrojku, takže samé zákazy a příkazy a všude samé stroje a robotníci. Tak jsme to někde zapíchli a raději jsme hodili "blikačky" a šli hledat kde se mám ubytovat. Renda mi táhl kufřík a prý "dovolenkářka" 🤣 Samozřejmě jsme tady bloudili, bo rady "jděte doprava, pak doleva, za nádržema doprava atd." jsou v mém stavu úplně o ničem. Prý ta štítná žláza ovlivňuje paměť a mozek atd., bez toho je člověk totál debil, zkrátka momentálně zaostalý, takže já už se ztratila při první zatáčce. Samozřejmě jsem vlezla do blbého pavilonu (opic) jako vždy, ale nakonec jsme to našli. Zjistila jsem, že veškeré info co jsem dostala bylo o ničem, bo mi bylo řečeno, že si můžu vzít svoje hadry, takže vláčím svůj chlupatý župan a spací oblečky. Jasně, že všechno špatně, bo mě hned převlíkli do nemocničních hadérek. Dostanete na výběr jestli kaťata a kabátek nebo košilela, tak jsem zvolila první variantu, bo ta noční košula se mi vždycky v noci třikrát obtočí kolem dokola a pak si připadám jak by mě dusila anakonda (anna kunda) a taky hrozí ofouknutí zespodu, páč tady už nesmíte mít ani spodní prádlo, což já fakt nemusím. Na ostro už dávno nechodím 🤣 Nemám ráda, když mi fučí na čiču 🤣


No a dneska čekáme, bo kolem 9:00 dostaneme menší dávku, tak furt koukám na hodinky (foto pihovatá ruka), které jsem si sundala, bo mám kožený řemínek, tak jsem je nechala v šatně, abych je nemusela pak "vyvařit"🤣 Mobil mám, ten nám nechali...zajímavé. Ruční práce jsou zakázány ☺️

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a přeji krásný den :)