12. června 2024

Akce "Dozimetr"

 (13.3.2024)

Den 3.☢️🏥
 
Konec 24 hodinové izolace a je zahájena akce "Dozimetr"
Ráno nám změřili teplotu, jako každý den, pak nám donesli nové oblečky (jeden na dnešek a jeden na zítra) s tím, že se pak máme osprchovat + umýt si i vlasy, a nahnali nás na chodbu před dozimetr. Postavila jsem se na "šlapky", dozimetr dali na "křížek", hezky jsem se usmála 😵‍💫🥴😳 (pozor, tohle fakt nefotí) 🤣 a sestřička mě sejmula. Tak prý mám 10 (paní vedle měla 15). Čeho? To nevím...asi těch Beqerelů či co. Prý jsem se vyzářila hezky. No po té včerejší ☢️💊 v kombinaci s krůtím masem a hráškem jsem se teda vyzářila ukázkově. Po obědě se to tam nějak pobilo a už jsem vyzařovala 🤣  
Takže dnes proběhla sprcha i s vlasama, převlíkla jsem se a to je asi vše na dnešní nudný den. Ještě čekáme na velkou vizitu a tam řeknou co a jak. Zítra nás čeká jakýsi celotělový sken a v pátek nastane ta největší legrace 😵‍💫


Teď tu paní vedle počítá. pozor matematika v praxi🤣
Pacient dostane dávku 500Bq, za 24 hodin se vyzáří na 15 Bq. Na kolik Bq se pacient vyzáří za 48 hodin, když dostane dávku 3700 Bq. Tak počítejte 🤣 Nevím jestli k tomu potřebujete ještě výšku, váhu, izobary, rosný bod, odběr plynu i svítiplynu stupeň č.3, ale paní je vyšší a štíhlejší než já. Já se vyzářila rychleji než paní, ale asi to bylo tou bitkou mezi ☢️💊a🦃🤣
A ještě pro milovníky bioplynových stanic: včera večer jsme dostali nakrájené čínské zelí. Takže už jsme měli cizrnu, hrášek, čínské zelí. Takže očekáváme ještě fazole 🤣



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a přeji krásný den :)