12. června 2024

Velká vizita




(13.3.2024)

Už to proběhlo ☺️ naběhlo asi 7 mediků, paní doktorka a přednosta (stanice) nebo primář nebo "co to bylo" 🤭 Prý dostanu 5000 Bq neboli 5G (konečně mi navýší paměť) 🤣 a prý už je ta obří dávka ☢️💊 v budově. Nevím jestli to vozí takoví ti zakuklenci ala URNA nebo ti mimozemšťani v oblečcích, ale už to tu prý je. Paní dostane jednu tabletu a já prý dvě. Tož uvidíme 😳😵‍💫
Na oběd byla zeleninová polévka a brambůrky s kuřátkem a zeleninou a zřejmě tím zelím ze včerejška 🤣 asi né, i když proč ne. Mě to teda chutnalo ☺️ 


No a teď si jdeme vesele kynout a hnít, trochu se prospíme jak děcka ve školce, bo co tu chcete dělat, a pak si kolem 15:00 hodiny dáme čaj (já) a kávu (paní vedle). Tentokrát bez Alfréda, protože můžeme ven z pokoje. Alfréd nastoupí až v pátek. No a k tomu si zapneme telku a pojedeme až do večera. Mezitím nějaký FB a Pinterest a paní má nějakou hru kuličky ☺️ a tak si tady žijeme ☺️ Háčkovat nemůžu a číst knihy se mi nechce, tak prd 🤭
A k tomu všemu trochu upravený text jedné známé písně:
"Žízeň je veliká
Život mi utíká
Nechte mě příjemně hnít
Ve stínu pod fíky
Poslouchat slavík
Zpívat s nimi a pít" 


 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a přeji krásný den :)