14. června 2024

Den 5. ☢️💊🏥 Soudný den😵‍💫


 (15.3.2024)

Dnes to přijde. Den D je tady. Přípravy už započaly. Ráno jsme dostaly ještě před snídaní Helicid, aby se nám obalil a ochránil žaludek. Prý bude i večer.
Asi nějaké antacidum. Ideální by bylo, kdybych tu mohla mít své mlíko (free), ale nejsme v hotelu, takže bych si ho tady na pokoji neměla kam dát. Není tady lednice. Tak určo by mi ho sestry mohly nechat u sebe a dávkovat dle potřeby, ale....☺️ Černou vodu a černý čaj, na žaludek, tady mám, a kyselé bonbony na cucání, aby mi to nechytlo slinné žlázy, taky. Tak je to ok. My už totiž po obědě dostaneme ☢️💊 a bude probíhat 48 hodinová izolace. Už se tady řešilo jestli nás s paní nechají společně nebo nás rozsadí, abychom se vzájemně neozařovaly resp. já paní. Ona má dávku 3700 a já 5000Bq. Prý tu měl někdo i 7000Bq, tak jsme se ptaly jestli přežil. Tak prý jo. Akorát jsme se nezeptaly v jakém stavu 🤣🤣🤣 Zatím to vypadá, že budeme na pokoji spolu, ale vše se může změnit po dnešní velké vizitě jak se pan docent rozhodne 😵‍💫☺️ Tož uvidíme a čekáme na vizitu ☺️

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a přeji krásný den :)