13. června 2024

Den 4 ☢️🏥 Celotělová scintigrafie

 (14.3.2024)

Už to proběhlo. Ty vogo, já su jak ADHD. Nejsem schopná ležet 15 minut nehybně rovně 🤣 Furt jsem se tam škubala, byla v jakési křeči a měla nějaké tiky. No úplný debil 🤣 A přitom to je jen foto, takže to nic nedělá, žadné jehly nebo nože nebo tak. Ještě, že mi smontovali ruce, bo by mi visely a určo by se hýbaly. Byly tam jakési ofuky, tak mi to fučelo do ksichtu, teklo mi z oka, bo jsem se dívala jak to probíhá, bo já musím všechno vědět a vidět a tak to tekoucí oko jsem zavřela, druhým jsem to všechno pozorovala. Vypadala jsem tam asi jako Quasimodo nebo Edgar z Muži v černém. Měla jsem pocit, že mám nohy výš než hlavu, tež mě začala bolet hlava, bo jak ležím na tvrdém, tak mám nějak měkkou hlavu a vždycky se to nějak protlačí a pak bolí. No marné, se mnou je to těžké a marné 🤦🏼‍♀️🤣 Scintigrafie prý hledá zbytky nádorů (aspoň tak jsem to pochopila). Myslela jsem, že dostanu k nahlédnutí fotečku kde se to nachází, tak foto není, bo nenachází, bo tam nic nezbylo. Paní doktorka říkala, že to krásně všechno vybrali při operaci, že tam nic nezbylo, ale stejně mě ☢️💊 nemine, že to je taková pojistka, aby bylo vše ok.

 

První fotečka "oblek od Edgara" z filmu Muži v černém. Přesně takhle jsem si připadala na tom snímkování 🤣
Fotečka oběda: vývar s knedlíčky a játra s rýží a hráškem. Moc dobré. A to bude pro dnešek vše a čekáme na zítra na velkou vizitu, oběd a pak to přijde ☢️💊 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a přeji krásný den :)