18. června 2024

Den 9.☢️🏥

 (19.3.2024)

Spala jsem jak zabitá. Ta včerejší meduňka zřejmě zabrala dokonale.
Dnešní akce "Dozimetr": 20
Super!
A zítra domů 🤗 Prý jsme tam už napsaní, bo už se nás chtějí zbavit 🤣 Mají tady nával, protože nabírají i lidi z Olomóce, bo tam mají nějaký výpadek.

Tak jsem byla i na závěrečné celotělové scintigrafii. Zase to jezdilo a fučelo. Opět proběhl Edgar, i když už ne tak jak minule, i měkká hlava proběhla, ale podle zkušenosti z minula jsem zavřela oči ať mi zas nefučí do oka a neteče mi z něho. Jak to tam kolem mě jezdilo, tak jsem si říkala, že bych mohla napsat jak to probíhá, ale asi to hodím na blog, každopádně budou odkazy i na FB. Už tam mám články z těhotenství a teď tam bude tohle. Hodím tam i ten deníček a pár rádoby vtipných postřehů. Třeba to někomu pomůže  Jen rychlé info: pokud jste klaustrofobik, tak při celotělové scintigrafii zavřete oči a fakt se NEDÍVEJTE! Ta deska co vás snímá se přibližuje k obličeji, ale fest. Nebojte, ono se to zastaví...asi takových 15-20 cm před obličejem, i když máte pocit, že je to 5 cm 😵‍💫😳😲 Věřím, že to může být hodně děsivé. Já už "viděla" rozmačkanou hlavu a podobně. Nesmím tak čumět na ty horory a sci-fi 🤣 Dneska dokonce proběhlo i CT. Paní od vedle mi říkala, že CT měla minule a teď ne. Já jsem ho zase neměla minule. Tehdy nebylo potřeba. Teď jo, takže se tam něco dělo a jak mi pak paní doktorka řekla, tak jsem jim tam asi svítila, to znamená, že něco našli po té vysoké dávce radiojódu, a museli to projet i přes CT. Jak jsem se zasouvala do toho tunelu (CT), tak jsem si říkala "doufám, že to nešlehlo játra". Ten papilární karcinom rád metaztázuje do jater. Zatím mi to metaztázovalo jen do okolních uzlin, a ty mi prý vybrali všechny. Přesněji všechny, které vypadaly podivně a podle chirurgů (zasažené) okem viditelné. No uvidíme, nebudeme plašit. Počkáme si na výsledky. No hospitalizace asi na podzim mě každopádně nemine. Ale domů jdeme tak i tak, i kdyby něco bylo ☺️ Zatím čekáme na výsledky a na obídek a taky na Horacia (ok. na Horatia) ☺️ Už jsme dostali i Euthyrox (lék na štítnou žlázu - hormony). Takže najíždíme zpět na hormonální léčbu, kterou budu brát doživotně, tedy do konce života 🤣

 

Obídek: tak tenhle byl nejslabší ze všech, ale snědla jsem to. Pokus o česnečku (se šušněma - vajíčkem) a kaše s vajíčkem a špenátem. Paní od vedle jsem čohla řepu ☺️ já ji zase dala moje kiwi. Ke snídani nám ráno dali kiwi, tak jsem to paní dala, bo ona včera o něm básnila, že by si dala kiwi, tak dostala kiwi ☺️ a já to moc nemusím. 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a přeji krásný den :)