18. června 2024

Den 9.☢️🏥 - výsledky

 (19.3.2024)

A je to tady! Výsledky celotělového scintigrafu. Paní doktorka k tomu udělala i výklad a září to na dobrém místě. Tedy tam kde byla štítná žláza. Mezitím se to vyzařuje i v jiných orgánech (žaludek atd.), ale to je prý běžné. Postupně se to vyzáří a bude to. Už nás objednala na listopad na kontrolu. Zase si tu pár dní poležíme a k tomu opět dostaneme zase tu menší dávku radiojódu (ozáření), aby se nám to zase zobrazilo na tom celotělovém scintigrafu. Blbé je, že před tou hospitalizací zase musím měsíc před tím vysadit hormony. Takže budu zase mimo. Doufám, že se to bude projevovat jako teďka, tedy bolestí svalů a kloubů a celkovou únavou a ne třeba zvýšením váhy (jsem pořád stále stejně tlustá +- 1 kg) nebo "výmazem mozku" jaký prý měla jedna paní. Sestřička nám vyprávěla, že přijímala jednu paní a ta byla úplně marná. Samozřejmě nejmenovala pacientku, to nás ani nezajímalo. Říkala, že když s ní dělala ten dotazník při přijmu na oddělení (to se tak dělá - výška, váha, alergie, dieta atd.), tak paní málem nebyla schopna odpovídat, že měla fakt problém vyplodit ze sebe nějakou smysluplnou větu. To jsem právě říkala i doma, jak jsem říkala co můžou ode mně očekávat až to vysadím. Že pojedu normálně, vaření, praní, uklízení atd., ale že jednoho dne jim prostě řeknu, že už je konec a poraďte si sami, že budu extra unavená, že se prostě můžu sebrat a jít spát přes den (což dělám jen když jsem nemocná), že můžu chodit dříve spát než kdysi, že mi může být zima, takže pokud oni budou chodit v tričku a já dovalím v roláku, tak ať se nediví, že je to zcela normální, ale taky, že se mnou bude marná řeč, že mi prostě nemusí sepínat mozek (což se mi stávalo, ale ne tak jako té paní), tak ať se nesnaží mi něco vysvětlovat, že to prostě nemá cenu. Ať mávnou rukou a neřeší to. Že i tohle dělá nedostatek nebo zcela chybějícící hormony štítné žlázy. Zkrátka debil 🤣 Ale i to je zcela noumáuní Uďo 🤣


No a jestli se to celé úplně povedlo, se vlastně dozvím až na podzim po té kontrolní scintigrafii. A pokud ne, tak asi zase budu absolvovat tuhle celou legraci. Už se těším. Ale pro teď už asi budu klidnější než doteď a budu se snažit víc být v poho. Teda pokud to půjde 🤣 





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a přeji krásný den :)