19. června 2024

Spaní

 (21.3.2024)

Ty vogo, tak jsem teda v noci spala na té nafukovací matraci. No asi si koupím větší, tam se asi lépe rozložím. To je tak pro nějakého štíhlého člověka. Ležela jsem na tom jak vosa na bomboně. Byla jsem tam v nějaké podivné křeči a pokaždé, když jsem se chtěla otočit, tak jsem měla pocit, že z toho spadnu. V noci jsem se vzbudila, tak jsem si to upustila a byla jsem jak na moři. No pakárna. Pak jsem to vypustila úplně, jenže to jsem pak měla otlačené klouby. Takže taky na 💩 A furt mi byla kosa jak kyp. Tak jsem to vzdala. Udělala si oteploucha a šla si lehnout k Rendovi. Divil se, že tak blbnu. Že chápe, že tak šílím vůči Haňuli, že je mladá a že nechci, aby seděla tam kde sedím já, aby ji to nějak neozářilo spodek a ták, ale divil se, že takhle blbnu vůči němu. Že mu to je jedno. No a jak mi byla taková kosa, tak jsem usla v poloze plodu objímající oteploucha tak křečovitě, že se mi do rána na rukou otlačil vzor z toho háčkovaného svetru co jsem háčkovala 🤣 No psycho. Takže tu nudloidní matračku balím a povezu ji na chalupu. Tam se hodí. I kdyby jen na opalování nebo třeba do bazénu. Sice to má takový ten sametový povrch, ale to uschne. Křesýlko si nechám, bo na tom se fajně sedí a nemusím se s nikým hádat kde budu sedět 🤣

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a přeji krásný den :)