19. června 2024

Den 10.☢️🏥 - Už jsem doma


(20.3.2024)

Dneska se mi tak dobře jako včera nespalo. I ldyž meduňka proběhla. Asi už jsme se těšili domů, bo paní od vedle taky říkala, že nic moc. Po 3:00 jsem se vzbudila a zavírala jsem okno, bo byla fakt klemra a šla ještě spát. Presně ve 4:44 k nám vtrhla sestra jestli je vše v pořádku. No bylo až do té doby než dovalila. Nechápu proč přišla. Obě jsme se vzbudily, protože nikdo nic nedělal a pak jsme měly problém usnout. Nějak jsem usla a zdál se mi sen. Takový divný. Že jsem v Karviné u Dubiny a vedle mě byla zaparkovaná maringotka...moje. V dáli u okruhu u Kauflandu jsem viděla pást se malé i větší býky. Učili nás, že pokud to má žlutou známku na uchu je to jalovice nebo kráva, zkrátka ona. Pokud červenou, tak býk, tedy on. A ti s modrou jsou lepší sorta, to jsou plemenní býci. Jestli tohle ještě platí, to nevím to už řešit nemusím. Jen mě v tom snu udivilo, že byli na volno bez ohrady. Jak mě zmerčili, tak se ke mě rozeběhli. No já "oči navrch hlavy" a utekla jsem do té maringotky. Střed s rozběhnutým býkem jsem nechtěla riskovat, to fakt ne. Proběhli kolem a běželi směr na Ká-8. Lidi utíkaly. Byly tam nějaké babky a dědkové. Z býků se stali bizoni a běželi dál. Koukla jsem ke Kaufu a tam vybuchovaly bomby. No zajímavý sen. S pak jsem se vzbudila 🙃


No, takže další zkušenost k nezaplacení. Bohužel nechtěná, ale byla. Nějak jsem to přežila a uvidíme co bude dál. V pohodě jsem fakt nebyla, i když jsem se tak tvářila a mohlo to tak vypadat. Měla jsem fakt nahnáno, ale jsem takový typ, že je lepší to přijmout, BO to stejně nemůžu změnit, řešit to s humorem a nějak to přežít, než se vztekat, litovat se a furt bulet. I když bulení do polštáře a jiné bulení taky proběhlo, to se přiznávám. To bych kecala, kdybych tvrdila, že ne. Je fakt, že jsem si nikdy v průběhu léčby nepoložila takovou tu řečnickou či filozofickou otázku (na kterou se nemusí odpovídat nebo hledá se odpověď celý život) "Proč zrovna já?", tuhle otázku si v životě už dlouho nepokládám, protože bych si taky mohla velmi rychle odopovědět "A proč ne?" ☺️ Takže děkuji všem, kteří to se mnou a vydrželi a četli tady ty moje výplody, pomáhalo mi to, no a pokračujem dále v "normálním" životě, i když ještě není jisté jak to celé dopadne. Jistá je bohužel jen ta jediná Spravedlivá 💀 a tak to má být ☺️
P.S. Články o téhle "legraci" dám nějak dohromady a taky budou ... Doufám ☺️
Jo a tímto ukončuji akci "Dozimetr" hodnotou: já 0 a paní 50 ☺️ 

P.P.S. Tohle mi dali s sebou. Pokyny pro pacienta, kartičku a hlavně nesmím k moři a chlastat Vincentku 😊 a na podzim se musím vrátit zpátky, aby zjistili jestli se to povedlo nebo nepovedlo.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a přeji krásný den :)