13. června 2024

Den 4.☢️🏥


 (14.3.2024)

Dneska se nám nějak blbě spalo. Buď to je tím, že se blíží den D (Soudný den ☢️💊), nebo že se oteplilo, my si tady větráme ve velkém, takže kdokoli sem vleze, tak se otřepe a "jé, vy tu máte zimu", my na to "je to super" a v duchu si pomyslíme, že nám tu nemají lézt, když jim je zima, a nebo to bylo tím vrtulníkem co tu v noci lítal. Kraválu jak cyp, že jsem to v noci slyšela i přes špunty. Už jsem naučená spát se špuntama, bo Renda chrápe, nebo v nemocnici vždycky někdo chrápe, zkrátka furt mi něco vadí 🤣 Paní od vedle ☺️ v noci vstala a koukala z okna, co se děje, a hned přiběhla sestra jestli je vše v pořádku. Asi si myslela, že chce skočit z okna či co. Takže velký bratr funguje dokonale 👀
Akce "Dozimetr": opět 10. Tak nevím. Asi tam víc nevymyslím 😵‍💫☺️
Prý se po té velké dávce musíme vyzářit na 100, tak uvidíme jak to splníme ☺️
Zase nás nahnali do sprchy a pak nás čeká celotělová scintigrafie, tak čekáme...furt nic
Přišla sestra, že nám musí vzít papíry (poučení pro pacienty a tak), že tam musí vyměnit jeden papír, bo ten co tu včera byl (přednosta) už není přednosta, ale docent. No já su taky ještě docent, tak je to ok 🤣 Tak jsem říkala, že se bude slavit ve velkém. Jo, my tu budem zítra blít 🤮 a oni chlastat 🤣 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a přeji krásný den :)